Vânzările Brico Depôt România au crescut în primele 3 luni ale anului fiscal cu 13.9%, comparativ cu perioada similară a anului trecut, respectiv cu 32.8% comparativ cu primul trimestru din 2019.
Creşterea demonstrează o cerere puternică din partea clienţilor pentru majoritatea categoriilor de produse, în ciuda impactului restricţiilor comerciale legate de COVID, eliminate în luna martie a acestui an.
"Rezultatele reflectă eforturile din ultimii ani şi orientarea către client. Astfel, ne-am concentrat pe dezvoltarea portofoliului de produse si servicii, atât în magazinele fizice cât şi în online, continuând, de asemenea, proiectele de transformare în procesele noastre interne, dar şi cele pentru accelerarea digitalizării. De exemplu, astăzi putem ajunge oriunde în ţară prin intermediul platformei noastre de comenzi online şi a livrărilor prin curier. De asemenea, putem fi un partener în maximizarea puterii de cumpărare a clienţilor prin mărcile noastre proprii care au o calitate excelentă la un preţ foarte avantajos, prin produsele sustenabile, care înglobează tehnologie cu ajutorul căreia clienţii pot face economii semnificative de energie şi apă, sau prin programe de finanţare în rate, fără dobândă." − Adela Smeu, CEO, Brico Depôt România.