SelfPay, liderul pieţei locale de Staţii de Plată de tip self-service, a înregistrat în primul semestru din 2019 o cifră de afaceri de 42 milioane de lei, în creştere cu 23% faţă de perioada similară a anului trecut, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Adrian Badea, CEO SelfPay, a declarat: "Inovarea, calitatea şi extinderea portofoliului de servicii şi a reţelei de Staţii de Plată SelfPay au fost şi rămân în continuare în centrul atenţiei noastre. Rezultatele pe care le anunţăm astăzi se datorează acestor preocupări, completate de evoluţia naturală a companiei. Totodată, ne bucurăm să observăm că tot mai mulţi români au adoptat Staţiile de Plată şi le mulţumim pentru încrederea şi loialitatea lor faţă de brandul nostru".
În primele şase luni din 2019, compania a procesat 5,8 milioane de plăţi, în valoare de peste 900 de milioane de lei, înregistrând o creştere de 130% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. De asemenea, reţeaua SelfPay a crescut cu 26%, depăşind 4.200 de Staţii de Plată la finalul lunii iunie 2019, faţă de nivelul de 3.344 de Staţii de Plată, la finele primului semestru de anul trecut.
Staţiile de Plată SelfPay pot fi găsite în reţelele de retail modern, centre comerciale, pieţe, benzinării, unităţi bancare şi magazine de proximitate şi sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care acestea sunt deschise.