ÎN PRIMUL TRIMESTRU DIN 2022 Nestle raportează o creştere organică de 7,6%

S.B.
Companii / 21 aprilie 2022

Nestle raportează o creştere organică de 7,6%

Nestle anunţă rezultatele financiare înregistrate la nivel de grup pentru trimestrul 1 al anului 2022. Creşterea organică a ajuns la 7,6%, cu o creştere internă reală (RIG) de 2,4% şi pricing de 5,2%.

Creşterea a fost generalizată în majoritatea zonelor geografice şi a categoriilor, cu o dinamică continuă a vânzărilor cu amănuntul şi o redresare suplimentară a canalelor out-of-home. Vânzările totale raportate au crescut cu 5,4%, la 22,2 miliarde CHF (3M-2021: 21,1 miliarde CHF). De asemenea, în aprilie, Nestle Health Science a finalizat achiziţia pachetului majoritar de la Orgain, lider în nutriţia pe bază de plante.

Mark Schneider, Nestle CEO, a comentat:" În aceste prime luni ale anului, războiul din Ucraina a provocat suferinţe umane de nedescris. Rămânem concentraţi pe sprijinirea colegilor noştri de acolo şi pe acordarea de ajutor umanitar, în timp ce suntem alături de comunitatea internaţională în apelul la pace. Pe fondul acestui mediu provocator, am livrat o creştere puternică a vânzărilor organice cu RIG puternic. Am crescut treptat preţurile într-un mod responsabil şi am văzut o cerere susţinută din partea consumatorilor. Inflaţia costurilor continuă să crească puternic, ceea ce va necesita noi măsuri de stabilizare a preţurilor şi de atenuare pe parcursul anului. Echipa Nestle a abordat aceste probleme şi a avansat cu agilitate şi determinare obiectivele noastre de strategie şi sustenabilitate pe termen lung. Confirmăm obiectivele noastre pentru acest an".

Creşterea organică a ajuns la 6,9%, cu RIG solid de 2,8% şi pricing de 4,1%, cu o accelerare în majoritatea zonelor geografice şi a categoriilor. Schimbul valutar a avut un impact negativ asupra vânzărilor cu 5,4%. Vânzările raportate în Zona Europa au crescut cu 2,2%, la 4,6 miliarde CHF.

Zona Europa a raportat o creştere organică ridicată de o singură cifră, susţinută de politica de preţ, de un impuls susţinut al comerţului electronic şi de o redresare suplimentară a canalelor out-of-home. Zona a continuat să înregistreze creşteri ale cotei de piaţă, în special în ceea ce priveşte hrana pentru animale de companie, cafeaua şi alimentele pe bază de plante.

Pe categorii de produse, principalul motor de creştere a fost Nestle Professional, vânzările depăşind nivelurile din 2019. Vânzările categoriei Purina PetCare au crescut într-un ritm de două cifre, determinat de mărcile premium Purina ONE, Purina Pro Plan şi Gourmet, precum şi de produsele veterinare. Vânzările la categoria nutriţia sugarilor au crescut într-un ritm de două cifre, ajutat de creşterea cotei de piaţă. Categoria Confectionary a raportat o creştere medie de o singură cifră, cu o recuperare puternică pentru KitKat şi produsele sezoniere. Creşterea în segmentul de cafea a fost aproape plată, după o creştere puternică de două cifre în primul trimestru al anului 2021. Produsele Starbucks au rezonat puternic cu consumatorii. Culinary a înregistrat o scădere a vânzărilor, după o bază mare de comparaţie în 2021. Gama GARDEN GOURMET, produse pe bază de plante, a continuat să vadă impuls puternic.

"Nestle România a terminat primul trimestru cu o creştere de 12,9%, creştere susţinută de o evoluţie puternică pe toate categoriile. Această creştere se datorează alegerilor sustenabile şi cu un profil nutriţional echilibrat făcute în portofoliul companiei. În primele trei luni ale anului am făcut lansări în toate categoriile de produse Nestle, fiind aduse pe piaţă produse inovatoare sub branduri intrate în premieră în România - precum NESVITA® (gustări de ovăz pentru micul dejun) şi NANCARE® (suplimente pediatrice) sau fiind extinse gamele deja existente pe piaţă", spune Silvia Sticlea, Country Manager Nestle România.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb