SomProduct, retailer de mobilă şi decoraţiuni pentru casă, anunţă pentru primul trimestru al anului 2022 o creştere de 180% a cifrei de afaceri,de la 6 milioane la 17 milioane de lei, potrivit unui comunicat de presă.
Creşterea cifrei de afaceri a fost susţinută de extinderea pe plan internaţional, unde vânzarile externe, în principal Ungaria şi Franţa, au ajuns la aproximativ 3.5 milioane de lei pe an, ceea reprezintă 5% din cifra de afaceri.
"În următorii 3-5 ani, ne propunem să devenim cel mai mare brand Home&Deco din România cu peste 500.000 clienţi anual. Prioritatea noastră principală pe următorii 3 ani înseamnă deschiderea de noi show-room-uri de dimensiuni medii-marii în oraşele relevante din ţară. Noi credem în mixul dintre offline şi online, astfel vom fi în continuare prezenţi online pe toate canalele media, iar promovarea online va rămâne una dintre liniile principale de business, dar ne dorim să abordăm o strategie omnichannel complexă, cu magazine în cât mai multe locaţii, nu doar din România, pentru o experienţă completă pentru clienţii noştri", au declarat Sergiu şi Cristina Cadar.
Pentru a susţine această dezvoltare continuă, SomProduct aproape şi-a dublat numărul angajaţilor de la 70 la 135, cu accent pe consolidarea echipelor executive.
De asemenea, firma a pus bazele unei companii de curierat proprii. SMP Courier operează cu o flotă de 15 vehicule şi o reţea de parteneri atenţi selecţionaţi la nivelul întregii ţări, dar şi în Budapesta.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2022, 13:46)
Multi bogati in tara asta...ce preturi au astia, doar bogatii se pot apropia.