Vânzările de pachete turistice distribuite prin reţelele TUI TravelCenter şi Eurolines au înregistrat în primul trimestru (T1) al acestui an o creştere de 113% comparativ cu perioada similară a anului trecut, arată un comunicat de presă.
Majorări importante s-au înregistrat şi la celelalte linii de business. Astfel, vânzările de bilete de avion prin intermediul TUI TravelCenter şi Eurolines au crescut cu 32%, iar cele aferente transportului internaţional cu autocarul sub brandul Eurolines au avut un avans de 8,5 % în T1 2013 comparativ cu T1 2012.
Touring Europabus România, compania care deţine reţelele de agenţii de turism Eurolines şi TUI TravelCenter, a înregistrat în primul trimestru al anului 2013 o creştere de 45% a cifrei de afaceri faţă de T1 2012, ajungând astfel la nivelul de 52.368.519 Ron.
"Creşterea substanţială a vânzărilor de pachete turistice, de 113% în primul trimestru, se datorează în mare măsură atuurilor brandului TUI. Calitatea produselor turistice oferite prin TUI TravelCenter şi Eurolines şi a consultanţei care însoţeşte procesul de vânzare, precum şi permanentele investiţii în pregătirea profesională a consultanţilor în turism şi dedicarea faţă de nevoile clienţilor reprezintă principalii factori care conduc la îndeplinirea obiectivelor ambiţioase ale Grupului în 2013", a declarat Dragoş Anastasiu, Preşedintele Grupului Eurolines România.
Potrivit comunicatului, grupul Eurolines estimează pentru acest an o cifră de afaceri în creştere cu 33% faţă de rezultalele anului 2012.