În trimestrul al treilea 2008, compania Nestlé Româ-nia a înregistrat o creştere a vânzărilor de peste 25%, creştere care se aliniază tendinţei pozitive anunţate la nivel de grup de 8,9% creştere organică.
"În al treilea trimestru al anului avem o creştere medie de peste 25% la nivelul tuturor diviziilor Nestle în Româ-nia. Rezultatele pozitive din lunile de vară au confirmat tendinţa crescătoare a primei jumătăţi a anului. Rămânem înaintea ţintelor după primele 9 luni şi ne îndreptăm spre încă o performanţă bună pentru întregul an", declară Paul Nuber - Director General Nestlé România.
La nivelul fiecărei divizii s-au înregistrat creşteri de peste 20%, ceea ce confirmă strategia companiei de dezvoltare a unor produse competitive în acest segment dinamic de piaţă. Cele mai importante creşteri înregistrate de Nestle în România sunt în cadrul diviziei Nestle Nutrition, următoarele divizii cu creşteri importante fiind în segmentul de hrană pentru animale, Nestle Purina Petcare, şi Nestle Professional.
În prezent, portofoliul Nestlé România este format dintr-o gamă largă şi diversificată de produse care ras-pund nevoilor nutriţionale şi gusturilor tuturor vârstelor. Dintre acestea, napolitanele JOE şi Nesquick, specialităţile NESCAFÉ 3în1 şi muştarul Maggi sunt produse în România.
Compania Nestlé este prezentă în România din anul 1995, de atunci investind permanent pe piaţa românea-s-că. Compania elveţiană Nestlé, liderul mondial al industriei alimentare, a raportat pentru primele 9 luni ale anului 2008 vânzări de 81,4 miliarde franci elveţieni şi o creştere organică de 8,9%.