Veniturile consolidate ale grupului Telekom România, în trimestrul IV din 2018, au fost de 242,2 milioane euro, în scădere cu 9% faţă de perioada similară a anului trecut, conform datelor publicate, astăzi, de OTE Group.
Veniturile totale din serviciile integrate fix-mobil au crescut cu 9,1%, pe fondul creşterii numărului de clienţi din acest segment cu 44% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 726.000 de clienţi pentru serviciile convergente.
Segmentul de Internet TV (IPTV) a continuat tendinţa ascendentă, cu o creştere de 13% a numărului de clienţi comparativ cu anul trecut. În acelaşi timp, numărul clienţilor pentru pachetele premium de conţinut TV şi sport a crescut cu 28% de la un an la altul, ceea ce reflectă un răspuns pozitiv din partea clienţilor pentru opţiunile îmbunătăţite din oferta Telekom TV.
În trimestrul IV din 2018, grupul Telekom România a raportat 1,14 milioane de clienţi broadband (incluzând serviciile integrate fix-mobil), în scădere cu 3,1% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut. Utilizatorii de voce (incluzând serviciile integrate fix-mobil) au ajuns la 2,14 milioane la finalul anului 2018, în creştere cu 2,1% faţă de T4 2017.
Baza totală de clienţi ai Telekom România Mobile, în 31 decembrie 2018, era de 4,6 milioane, în scădere cu 2,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive. Segmentul postpaid reprezenta 34% din baza totală de clienţi. În segmentul postpaid, numărul total al clienţilor business a crescut cu 9% în T4 2018 faţă de perioada similară a anului trecut.
EBITDA ajustată consolidată a scăzut cu 39,5% în trimestrul patru 2018, faţă de perioada similară a anului trecut, până la 24,7 milioane de euro, din cauza ajustării provizioanelor pentru clienţi.
Deutsche Telekom controlează 40% din acţiunile Hellenic Telecommunications Organization (OTE), care, la rândul său, deţine 54,01% din Telekom România.