Nokia Siemens Network, unul din liderii globali care activează în domeniul comunicaţiilor, intenţionează să devină în următorii trei ani, lider de piaţă şi în România, susţine Dieter Angerer, directorul pentru România al Nokia Siemens Network.
"Pentru regiunea Central - Est Europeană, în viitorul apropriat, ţinta noastră este clară: atingerea poziţiei numărul unu pe pieţele din fiecare dintre cele nouă ţări din zonă. În România, Nokia Siemens Network este unul dintre jucătorii de top de pe piaţa comunicaţiilor pe linii fixe şi mobile. Are peste 50 de angajaţi în domeniul vânzărilor şi în service şi colaborează cu aproape toţi operatorii de comunicaţii fixe şi mobile din ţară, precum şi cu unele instituţii de stat. Intenţionăm să devenim, până în 2010, lider de piaţă în România", a explicat Dieter Angerer, politica viitoare a companiei, lansată oficial pe piaţă la data de 1 aprilie.
Potrivit reprezentanţilor companiei, fuziunea dintre Nokia şi Siemens nu a avut un impact negativ asupra rezultatelor financiare ale noii societăţi. "Fuziunea nu a fost o problemă, deoarece Nokia şi Siemens aveau activităţi separate. Vânzările nete ale societăţii au crescut cu 7,8% faţă de trimestrul doi al anului curent şi se cifrează la 3,7 miliarde de euro. Profitul brut al Nokia Siemens Network aproape s-a dublat faţă de trimestrul doi şi se cifrează la circa 1 miliard de euro", a precizat Dieter Angerer.
Pentru îndeplinirea ţelului propus, noua companie Nokia Siemens Network propune următoarele soluţii-cheie: Mobile TV, IPTV şi Mobile Broadband Acess.