Sistemul de măsurare a performanţelor site-urilor web româneşti care oferă date referitoare la trafic, audienţă şi profilele socio-demografice ale utilizatorilor site-urilor auditate de BRAT (Biroul Roman de Audit al Tirajelor) a fost instalat în data center-ul iNES Group. Această decizie a fost luată în urma şedinţei Adunării Generale a Departamentului de Internet BRAT, din 10 mai 2007 atunci cand membrii Adunării au stabilit rezultatele selecţiei de oferte, în favoarea iNES Group. Providerul de internet oferă pentru BRAT serviciile de colocare a serverelor şi conectivitatea Internet, necesare realizării proiectului în condiţii optime de securitate şi funcţionalitate.
"Studiul BRAT de măsurare a performanţelor site-urilor web se adresează advertiserilor şi proprietarilor de siteuri web activi pe piaţa de publicitate online. Piaţa publicităţii online în România este estimată la 8.5miloane EUR în 2007 şi din acest motiv administrarea unui asemenea sistem constituie o sarcină foarte importantă pentru iNES Group Vom încerca să asigurăm cele mai bune condiţii de vizibilitate web pentru proiectul BRAT", a declarat Lucian Bîlă, Director Vânzări iNES Group.
Licitaţia pentru achiziţionarea sistemului de măsurare a performanţelor site-urilor web a fost câştigată de compania germană Spring GmbH. Contractul cu iNES Group a fost semnat pentru o durată iniţială de doi ani, având posiblitate de prelungire după expirarea acestei perioade.
Studiul de Audienţă şi Trafic Internet (SATI) al BRAT se află în plin proces de implementare a sistemului de măsurare pe site-urile companiilor membre ale Departamentului Internet al BRAT. Editorii site-urilor pot beneficia de rezultatele acestui sistem pentru site-urile proprii după afilierea la BRAT şi contribuind la realizarea studiului.
Iniţierea studiului SATI a început în iulie 2006, ca răspuns la creşterea importanţei mediului online, această acţiune fiind o continuare firească a eforturilor depuse de BRAT, de la înfiinţare, de a oferi industriei de publicitate din România cifre corecte, credibile şi independente cu privire la datele de difuzare sau audienţă înregistrate de diferitele produse media.