International House lansează un program de perfecţionare a limbii engleze destinat ziariştilor. Pentru anul 2007, în perspectiva aderării României la Uniunea Europeană, International House îşi propune lansarea unor produse şi servicii noi, precum şi abordarea unor noi categorii de public.
International House, companie care activează pe piaţa cursurilor de engleză pentru afaceri din România, estimează o cifră de afaceri de peste 715.000 de euro în acest an în România, faţă de nivelul de 512.609 de euro în 2005. "În primele şapte luni ale anului în curs, am înregistrat deja o cifră de afaceri de 509.222 de euro, cu 63% mai mult decât în perioada similară a anului 2005, depăşind cu mult previziunile companiei noastre", a declarat Mihai Laurenţiu Gânj, managing director al firmei.
International House a fost înfiinţată în anul 1953, iar în prezent are o reţea de 120 de centre pentru predarea limbilor străine în pes-te 40 de ţări. Filiala de la Bucureşti a devenit operaţională în anul 2002, când IH a preluat centrul de limbi străine Rom Communicate.
International House are în ţara noastră circa 80 de angajaţi, din care 63 sunt profesori. International House Bucharest livrează cursuri de engleză, franceză, germană, spaniolă, dar şi cursuri de limba română pentru străini. Peste 30 de directori generali şi sute de directori străini de top din companiile multinaţionale studiază limba română în conformitate cu standarde occidentale. Anul acesta, compania va organiza peste 100.000 de ore de limbi străine - în creştere faţă de 75.000 de ore în 2005 - şi va asigura training pentru mai mult de 90 companii multinaţionale de top ce activează în România (Coca-Cola HBC, Cora, Danone, DHL, Philips, Porsche, Procter&Gamble, Raiffeisen Bank etc.). Numărul de cursanţi este estimat a se situa la peste 2.000 pe întreg anul 2006.