UPC România, compania de comunicaţii prin cablu, vine în această primăvară cu o ofertă creată special pentru clienţii care îşi doresc Internet performant la preţuri avantajoase. Promoţia "Internet la juma" de preţ pentru juma" de an" reduce tarifele la UPC Internet cu 50%, pentru o perioadă de 6 luni, la încheierea unui contract pe o perioadă de 1 an.
Oferta este valabilă pentru toate cele trei tipuri de abonamente UPC Internet: Small, Medium sau Large. Primul oferă o viteză de download de 1 Mbps şi una de upload de 256 Kbps, pentru care abonamentul costă 12,5 RON/ lună în primele 6 luni. Pachetul Medium, cu o viteză de download de 10 Mbps şi viteză de upload de 1 Mbps, costă 17,5 RON/ lună în primele 6 luni. Mai mult decât atât, contra sumei de 30 RON pe lună, clienţii pot beneficia în primele 6 luni de contract de pachetul Large, cu o viteză de download de 20 Mbps şi una de upload de 2 Mbps. Costurile includ TVA.
"Avem în acest moment cea mai bună viteză de transfer, la cel mai avantajos preţ de pe piaţă, în special pentru pachetele Medium şi Large. De exemplu, în cazul segmentului superior al pieţei, corespunzător pachetului Large, clientul plăteşte 30 RON/ lună timp de 6 luni şi 60 RON/ lună în celelalte 6 luni, ajungând astfel la un cost de 540 RON/ an. Acest lucru înseamnă, mai concret, că oferta UPC Internet permite unui client o economie anuală de până la 290 de euro la achiziţionarea pachetului Large faţă de alte oferte existente pe piaţă, la parametri relativ similari. Cu alte cuvinte, tarifele oferite de promoţia UPC Internet pentru pachetul Large sunt mai avantajoase cu până la 70% comparativ cu alte oferte", declară Lucian Lupaşcu, Senior Marketing Manager UPC România.
"Ne concetrăm foarte mult pe poziţionarea companiei pentru viitor. Piaţa românească devine din ce în ce mai sofisticată, la fel şi clienţii, care încep să pună un accent tot mai mare pe serviciile de bază oferite de companiile de comunicaţii prin cablu, respectiv televiziune, internet şi telefonie. Dintre toate acestea, internetul reprezintă un segment foarte important, un segment în creştere, pe care ne vom concentra tot mai mult anul acesta. Este clar că, din punct de vedere tehnologic, investiţiile făcute până acum în infrastructura reţelei ne permit să oferim parametri tehnici foarte buni, cum ar fi, de exemplu, viteza de transfer, la un preţ extrem de avantajos. Avem deja cea mai bună ofertă de pe piaţă şi, cu siguranţă, nu ne vom opri aici. Ţinta noastră este să creştem cât mai mult pe acest segment, dar şi pe celelalte linii de produse", declară Raluca Milin, Marketing & Sales Director UPC România.
Promoţia "Internet la juma" de preţ pentru juma" de an" se adresează clienţilor noi care achiziţionează de la UPC servicii Internet, fiind deja titulari ai serviciului UPC TV (analog sau digital).
La sfârşitul anului 2008, UPC avea un număr de 237 300 de abonaţi la serviciile Internet, cu aproximativ 30% mai mult faţă de anul anterior, respectiv 2007.