Ţigările trebuie să devină o piesă de muzeu, este de părere Tommaso DI Giovanni, Vice President International Communication, Phillip Morris International, care consideră că, într-un interval de 10-15 ani, vânzările de ţigarete ar putea înceta.
Afirmaţiile domniei sale au fost făcute, ieri, în cadrul lansării, pe piaţa noastră, a celui mai recent şi inovator produs al companiei din portofoliul alternativelor fără fum. IQOS ILUMA introduce tehnologia de încălzire prin inducţie SMARTCORE INDUCTION SYSTEMTM, care nu utilizează lamelă şi nu necesită curăţare, după cum au anunţat reprezentanţii PMI. Noul device completează portofoliul IQOS - produsul de tutun încălzit numărul unu din întreaga lume, conform estimărilor companiei efectuate la nivel global şi care se bazează pe numărul total de vânzări de HTU (heated tobacco units) la nivel de piaţă în decembrie 2019 (excluzând China şi S.U.A).
Mircea Scăunaşu, Directorul General al Philip Morris Romania, a declarat, în cadrul lansării de ieri: "Revoluţionăm experienţa IQOS! Misiunea noastră este să construim o lume în care fumatul va fi un obicei ce aparţine trecutului. Suntem dedicaţi acestei misiuni «fără fum» şi mizăm pe produse de nouă generaţie, cum este IQOS ILUMA, cel mai inovator dispozitiv de până acum. Credem că paradigma înlocuirii ţigărilor trebuie să aibă în centru reducerea riscurilor, cercetarea şi inovarea, iar IQOS ILUMA este cea mai bună dovadă în acest sens. Vrem să oferim fumătorilor adulţi o alegere mai bună la continuarea fumatului, iar lansarea IQOS ILUMA în România reprezintă un salt important în eforturile noastre de a elimina ţigările în cel mai scurt timp".
IQOS ILUMA* dispune de o funcţie de pornire automată ce detectează când rezerva din tutun este introdusă. Device-ul nu utilizează lamelă şi oferă o modalitate mai curată de a încălzi tutunul, o experienţă mai consistentă, fără fum, fără reziduuri de tutun şi fără nevoia de a curăţa dispozitivul, subliniază sursele citate. Potrivit studiilor efectuate în Italia şi Japonia pe un eşantion de 714 utilizatori IQOS, în perioada noiembrie 2020- martie 2021, IQOS ILUMA oferă o experienţă mai plăcută de utilizare, în comparaţie cu generaţiile anterioare IQOS.
Denys Strobykin, Director Marketing & Digital, Philip Morris Romania, a declarat: "Am pornit de la feedback-ul consumatorilor şi am creat un produs superior modelelor din generaţiilor anterioare de IQOS şi, în acelaşi timp, mai simplu şi mai intuitiv decât acestea. Tehnologia sa de încălzire prin inducţie încălzeşte tutunul din interior. Dar, spre deosebire de sistemele noastre anterioare de încălzire a tutunului, IQOS ILUMA nu are lamelă. Asta înseamnă că nu va mai fi niciodată nevoie de curăţarea dispozitivului, deoarece nu există reziduuri de tutun şi nici riscul ruperii lamelei. Produsul, care are un design cu adevărat elegant, va fi disponibil în două variante şi vine cu o varietate de accesorii care permit multiple moduri de personalizare. Datorită acestei noi tehnologii şi graţie celorlalte caracteristici ale produsului, am reuşit să soluţionăm punctele nevralgice ale consumatorilor, care ar fi putut să îi împiedice pe unii fumători adulţi să renunţe la fumat".
În România sunt cinci milioane de fumători, atrage atenţia Emma Zeicescu, Director Communications în cadrul Philip Morris România, aceasta menţionând că problema ţigaretelor este arderea tutunului. Emma Zeicescu a reiterat că, din 2008 şi până în prezent, PMI a investit circa 11 miliarde de dolari în cercetarea şi dezvoltarea produselor fără fum.
România este a patra piaţă la nivel global care a adoptat dispozitivul IQOS, a menţionat Mircea Scăunaşu, adăugând: "De atunci am continuat să investim în cercetare şi inovare. Suntem prezenţi în România de peste 30 de ani şi, până acum, am investit aici un miliard de dolari, cea mai mare parte din investiţie fiind făcută înfabrica din Otopeni. Până la finalul acestui an, investiţia totală în această unitate de producţie va ajunge la 600 de milioane de dolari. Mai mult de 90% din producţia fabricii din Otopeni este exportată în 54 de ţări din cinci continente".
PMI are peste 1500 de angajaţi în ţara noastră şi generează alte 3000 de locuri de muncă prin oferte indirecte sau induse, conform sursei citete. Directorul PMI a subliniat că taxele şi impozitele plătite de PMI la bugetul nostru de stat se ridică la 2,6 miliarde lei.
* IQOS ILUMA este conceput să fie utilizat doar cu SMARTCORE STICKS (TEREA) din tutun care nu arde.
Device-ul nu poate fi utilizat cu generaţiile anterioare de consumabile, deoarece acestea pot deteriora dispozitivul.
Compania atenţionează că, deoarece TEREA SMARTCORE STICKS conţine o piesă metalică ascuţită care poate provoca răni grave dacă este înghiţită, acestea trebuie ţinute departe de copii şi animale de companie şi nu trebuie ingerate sau dezasamblate.
-----------------
Noul dispozitiv lansat ieri de PMI este disponibil atât în varianta IQOS ILUMA, cât şi în varianta IQOS ILUMA PRIME.
IQOS ILUMA are un design similar cu cel al generaţiilor anterioare IQOS, oferă o experienţă îmbunătăţită şi un gust constant atunci când este folosit. Este disponibil în cinci culori, cu opţiuni de accesorizare, cum ar fi inele de suport şi uşiţe interschimbabile.
IQOS ILUMA PRIME este disponibil în patru culori, are un design elegant, din aluminiu anodizat, şi o husă din material textil. Noul dispozitiv poate fi personalizat atât în ceea ce priveşte funcţiile de conectare prin intermediul smartphone-ului, cât şi offline, cu o gamă largă de accesorii, inclusiv huse pentru încărcător sau inele pentru stilou.
Ambele dispozitive oferă posibilitatea de a avea două utilizări consecutive fără reîncărcare şi includ funcţii avansate care pot fi activate sau dezactivate prin aplicaţia IQOS - cum ar fi gesturi inteligente, pornire automată, diferite moduri de iluminare, alerte şi posibilitatea ca utilizatorul să blocheze sau să deblocheze dispozitivul atunci când este necesar.
IQOS este utilizat, la nivel gloval, de circa 20 de milioane de consumatori.