Într-o piaţă a tipografiilor dominată de 7 jucători principali, grupul G. CANALE&C. se orientează către creşterea calităţii serviciilor, prin efectuarea de investiţii în tehnologie de ultimă oră. Cu o investiţie de peste 20 milioane euro în perioada 2006-2007, G. CANALE&C. îşi propune să devină lider de piaţă pe segmentul de cărţi şi printuri publicitare ca răspuns la o creştere a cererii de piaţă.
În 2008, compania plănuieşte investiţii în valoare de 8 milioane euro, care constau în construirea unei noi locaţii si achiziţionarea de utilaje noi, menite să asigure creşterea productivităţii, şi, totodată, să permită producerea unor game diversificate de produse. Anul trecut, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 7,5 milioane euro, iar pentru 2008, estimează creşterea acesteia cu un procent, de până la 50%.
Giuseppe Canale, Administrator G. CANALE&C, a declarat: "În următoarea perioadă, piaţa se va orienta către dezvoltarea domeniului publicitar, iar segmentul de revistă va avea o dinamică constantă, în timp ce editurile de cărţi au asistat încă din 2007 la o creştere importantă. Pe acest segment, trendul va fi acelaşi în anii următori, în principal datorită creşterii interesului consumatorilor pentru cărţile tipărite la culoare (cărţi fotografice, cărţi pentru copii, coffee-table books, etc)".
O altă creştere pe care grupul G. CANALE&C. o estimează se referă la segmentul tipăririi de cărţi pentru ziare. În prezent, din ce în ce mai multe ziare inserează în cadrul ediţiilor suplimente de tip cărţi şi reviste, ceea ce duce la o creştere semnificativă a volumului de produse tipărite.
În ceea ce priveşte piaţa românească, G. CANALE&C. este de părere că în România există un potenţial important care va fi atins în următorii 7 - 8 ani, urmând să atingă nivelul la care se situează, în prezent, alte ţări din Europa, caracterizate prin volume foarte ridicate.
Fondată în anul 1915 de către Giacomo Canale, compania G. CANALE & C. deţine, în prezent, 4 locaţii în Europa, cu peste 600 de angajaţi. În România, compania are o reprezentanţă cu peste 160 de angajaţi. Compania are ca principal obiect de activitate tipărirea offset şi web offset, utilizând toate tipurile de legare şi finisare: broşare, cusut cu aţă, capsare, coperţi cu scoarţă, cărţi cartonate, cataloage şi produse comerciale lipite, precum şi toate operaţiile manuale de finisare.