Marius Ghenea, deţinător a două magazine online specializate în produse IT&C, electronice şi electrocasnice, anunţă investiţii consolidate în comerţul online, prin preluarea unei participaţii majoritare de la compania "Gravity Design", care operează cele mai cunoscute brand-uri pe piaţa online a florilor şi site-ul sezonier cu vânzare de brazi şi decoraţiuni de Crăciun.
"Ceea ce cred că putem câştiga de pe urma acestei tranzacţii, atât eu cât şi partenerul meu Marius Dosinescu, este atingerea obiectivului strategic şi de business, prin consolidarea poziţiei de lider pe piaţa vânzărilor online de flori, produse şi servicii conexe. Am decis să investesc în acest segment luând în considerare potenţialul pe care îl are această piaţă şi în special cele două site-uri", declară Marius Ghenea, preşedinte Gravity Design.
În următoarele 12 luni, Marius Ghenea va investi în magazinele online până la două milioane dolari, focus-ul fiind pe promovarea produselor şi serviciilor, pe sporirea competitivităţii preţurilor până la nivelul la care compania să devină lider de preţ, pe dezvoltarea resurselor umane ale companiei, pentru a acoperi la un nivel profesionist un vârf de sezon cum este acela de la sfârşitul anului.
Marius Dosinescu, director general Gravity Design, declară: "Avantajul parteneriatului semnat constă, printre altele, şi în complementaritatea experienţei şi resurselor pe care amândoi le avem în mediul online, mai ales că Marius Ghenea vine cu experienţa din celelalte proiecte consolidate, dar şi din investiţii de tip business-angel."
Echipa BrazideCraciun a efectuat un studiu de piaţă relevant şi a constatat că, asemeni consumatorilor europeni sau americani, românii încep să se gândească la perioada de Crăciun şi achiziţiile specifice acestui sezon festiv cu mai mult timp înainte, în comparaţie cu anii trecuţi când lăsau pe ultima clipă aceste pregătiri. Astfel, datorită acestor iniţiative timpurii, site-ul a înregistrat încă din luna octombrie un număr record de comenzi, în valoare de peste 30.000 euro.