Ministrul Sănătăţii, Ioana Mihăilă, a afirmat, vineri, că este inacceptabil ca personalul medical să aibă reticenţă la vaccinare, informează news.ro.
Ministrul Sănătăţii,Ioana Mihăilă, a fost întrebată, vineri, la HotNews LIVE, de ce există reticenţă la vaccinare la personalul din DSP-uri şi spitale şi a afirmat: "Mi se pare inacceptabil să existe această reticenţă. Înclusiv în ordin, cred că şi în forma finală, am prevăzut un stimulent să încerce să atingă o ţintă cât mai mare de vaccinare în rândul personalului medical. Un stimulent însemnând că partea asta de relaxare, de redeschidere de noi secţii în spital, să se facă cu condiţia ca personalul medical să fie vaccinat într-o proporţie de 70% sau să existe acest balans între personalul nevaccinat care va purta echipament de protecţie şi nu-i foarte confortabil în lunile de vară să umbli în echipament complet de protecţie sau personalul vaccinat care va purta echipament de protecţie, într-o formă mai sumară, evident mai confortabilă".
Întrebată dacă asistenţii medicali nevaccinaţi vor putea intra în sălile de operaţie, Mihăilă a mai precizat: "În principiu, am prefera ca asistentul medical nevaccinat, netrecut prin boală, să nu aibă interacţiune directă sau ea să fie limitată, sau echipament complet de protecţie".
Potrivit ultimelor date oficiale transmise de CNCAV cu fererire la personalul medical, până la data de 12 aprilie, din totalul personalului medico-social s-au vaccinat 291.812 persoane cu doza I şi 261.435 cu doza II.
În 8 mai, Ioana Mihăilă a declarat că nu este cazul ca vaccinarea să devină obligatorie pentru categorii profesionale precum cadrele din sistemul sanitar sau cele din învăţământ.
"Nu aş discuta încă de obligativitatea vaccinării, dar sper să nici nu fie nevoie de aşa ceva şi să obţinem un procent mare al personalului vaccinat, aşa încât obligativitatea să nu fie necesară", afirma ministrul Sănătăţii.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 28.05.2021, 22:16)
personalul medical cu experienta nu se vaccineaza cu un ser necunoscut de dragul lui Mihaila...
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 07:11)
eu n-as putea sa ma mai duc la un medic de familie care nu vrea sa se vaccineze, mi-as cauta unul destept
1.2. Desteptaciune (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de zaraza în data de 29.05.2021, 09:12)
Anonimule , la criteriile de desteptăciune ale domniei tale, cre că nici nu ai nevoie de medic ...
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 10:11)
sunt medic de familie....
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 10:18)
da, sunt medic de familie, bineinteles ca m-am vaccinat, si tot personalul din dispensarul unde am cabinetul s-a vaccinat si eu fac pacientilor vaccinuri
1.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 11:12)
Si cum ii minti tu pe pacientii carora le spui ca vaccinul este sigur.
Ce studii ati citit voi, cei doi medici de familie, despre siguranta vaccinului?
Ii mintiti pe pacienti? Da, ii mintiti, mai medicilor. Nu le spuneti adevarul. Nu le spuneti ca sunt cobai. Nu vi se pare ca sunteti ticalosi?
1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 12:09)
noi suntem ticalosi?Incredibil
1.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 13:21)
tu chiar ai pus botu ca-i medic de familie ? e un postac , care-i curg mucii pe site uri si face propaganda pentru un rachiu si un pachet de tigari !
1.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 14:06)
Cand le faceti vaccinul, le spuneti si ii puneti sa semneze un formulat de consimtamant?
Voi medicilor ati citit formularul? Scrie acolo ca pacientul "a fost informat"? Cum l-ati informat voi medicii? I-ati spus ca nu exista studii privind siguranta vaccinului pe termen lung?
1.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.8)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 14:07)
Nu, medicii spun ca este la fel ca vaccinul gripal ceea ce este o minciuna pe fata.
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 00:05)
Pentru ca personalul medical stie "ce contine vaccinul". Nu, contine cafeaua lui Citu.
Ci contine o terapie genetica folosita pentru prima oara pe scara larga. Si la care nu se stie nimic, DAR NIMIC, despre efectele pe termen lung. Nu mai spuneti ca este sigura.
Pentru ca personalul medical nu intelege de ce s-a interzis (s-a recomandat explicit SA NU) aspirarea inainte de injectia vaccinului. Este procedura standard in injectarea solutiilor pentru a se asigura ca serul nu intra intr-o vena ci in tesutul muscular. Sunt medici cu zeci de ani experienta care suspecteaza ca trombozele si miocarditele sunt cauzate de vaccinul ajuns prea mult in sange. Medicii din Danemarca s-au rasculat si au schimbat metoda.
Danemarca SSI: "“Usually one does not need to aspirate before injecting a vaccine. However, in the context of investigating a possible association between injection of covid-19 vaccine fr om AstraZeneca and the occurrence of rare but severe cases of blood clots and bleeding, SSI recommends, for the time being, on a precautionary principle, to aspirate before administration. This applies to all the approved covid-19 vaccines, both for injection into the deltoid muscle, but also for the alternative option of injection into the vastus lateralis muscle, if injection into the deltoid muscle is not possible.”"
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 02:24)
Da, poate pentru ca personalul medical stie cum trebuie aprobat un vaccin sau medicament si intelege cat de minimala este testarea efectuata pentru aceste vaccinuri.
Sa luam cazul UK. Dam Astrazeneca la toata lumea ca "este sigur". Dupa ce l-am dat si am analizat rezultatele, guv UK zice "hmmm, pentru cei din grupa de varsta 20-40 de ani, riscul aparitiei unor probleme serioase de la vaccin este comparabil cu riscul unor probleme serioase de la virus; va recomandam sa incercati alt vaccin".
Apoi, neadevarurile cercetatorilor care au produs vaccinul mRNA sunt demontate de studii mai recente. Ni s-a spus ca proteina spike ramane fixata pe celulele din muschi. Nu este adevarat, doar o parte mica a vaccinului infecteaza celule din tesutul muscular, cea mai mare parte ajunge in lichidul intercelular si apoi drenat in sange. Deci, vaccinul "infecteaza" celule pe unde apuca, nu este localizat doar in muschi.
Si recent, pe 20 mai, un studiu intitulat "Circulating SARS-CoV-2 Vaccine Antigen Detected in the Plasma of mRNA-1273 Vaccine Recipients" si publicat de Oxford Univ Press afirma ca
"SARS-CoV-2 proteins were measured in longitudinal plasma samples collected fr om 13 participants who received two doses of mRNA-1273 vaccine. 11 of 13 participants showed detectable levels of SARS-CoV-2 protein as early as day one after first vaccine injection. Clearance of detectable SARS-CoV-2 protein correlated with production of IgG and IgA.
These data show that S1 antigen production after the initial vaccination can be detected by day one and is
present beyond the site of injection and the associated regional lymph nodes. Induction of
IgG and IgA immune responses can be detected as early as day five post vaccination and are
associated with clearance of spike and S1 antigen in the systemic circulation"
Foarte interesant. Deci proteinele spike nu raman toate fixate pe suprafata celulei infectate de vaccin, asa cum ni se spunea ci aparent destul de multe se desprind si plutesc prin sange pana la 15 zile (15, nu-i nicio greseala). Apar in sange imediat dupa vaccinare si incep sa scada dupa 5 zile cand sistemul imunitar incepe sa le distruga. Este primul studiu care evidentiaza acest fenomen pana acum neasteptat si necunoscut. Efectul clinic este necunoscut deocamdata.
2.2. Vincit omnia veritas! (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 07:02)
Vad ca cel care cauta sa va submineze comentariile pe motiv ca nu sunteti un profesionist in domeniul sanatatii s-a lasat pagubas intre timp.
-
Suprimarea opiniilor incomode si dogma servita pe post de adevar sunt contrare metodei stiintifice, care ne-a ajutat sa progresam in ultimele sute de ani.
Eu apreciez citatele furnizate de Dvs in engleza, care imi permit apoi prin Google sa merg direct la sursa.
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 07:11)
medicamenteee
2.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 12:11)
Daca platforma de vaccinare ar fi fost testata suficient, gradul de vaccinare printre medici ar fi fost de peste 90-95%. Sunt si medici excentrici, dar putini, cateva procente, nu ar fi contat, am fi asistat la vaccinare in masa. Dar reticenta doctorilor este primul semnal de alarma ca ceva este oarecum dubios. Ei stiu minciunile pe care autoritatile le-au livrat publicului de-a lungul acestei pandemii. Chestiunea minciunii inutilitatii mastii (ba chiar ca te-ar imbolnavi) nu a fost singurul caz, din pacate.
Nu credeti? Cititi de la CDC, ne spune ca statistic, doctorii sunt vaccinati contra gripei in fiecare an, in proportie de 98%, asistentele 92%, farmacistii 91%, iar personalul de ingrijire 89%.
"By occupation, flu vaccination coverage was highest among physicians (98.0%), nurses (92.0%), pharmacists (90.6%), and nurse practitioners and physician assistants (88.8%)"
3. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 29.05.2021, 07:04)
...
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 07:13)
un medic care refuza sa se vaccineze este incredibil de....
3.2. Despre opinii medicale (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de zaraza în data de 29.05.2021, 09:19)
Unde scrie că un medic nu poate să aibă opinii ... medicale? Numai pentru că sunt mai avizați în domeniu, ar trebui să-și suprime orice judecată proprie? Despre libertatea de opinie și despre acceptarea tratamentelor medicale ați auzit?
3.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 10:13)
in cazul unei pandemii toti trebuie sa fim responsabili, altfel ajungem ca India
3.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 11:15)
Suntem deja ca India. New Dehli are putin peste 1000 de cazuri pe zi la o populatie de peste 21 de milioane de locuitori.
Rata de pozitivitate a testelor este 3% ca si in Romania.
New Dehli incepe masurile de relaxare. Da, suntem ca in India.
3.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 12:01)
De ce?
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 09:21)
inacceptabil este ca , cei care se ocupa de sanatatea oamenilor sa fie marionete platite de mafia big pharma .
5. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 09:59)
E inacceptabil ca un neica nimeni sa ne spuna ce sa facem cu viata noastra
6. Incredibil
(mesaj trimis de anonimus în data de 29.05.2021, 13:44)
Este incredibil să consideri că oamenii sunt niste sclavi ai guvernului și sa-i șantajezi in felul acesta. Orice condiționare este ILEGALA !!!
Citiți și vă minunați:
"Înclusiv în ordin, cred că şi în forma finală, am prevăzut un stimulent să încerce să atingă o ţintă cât mai mare de vaccinare în rândul personalului medical. Un stimulent însemnând că partea asta de relaxare, de redeschidere de noi secţii în spital, să se facă cu condiţia ca personalul medical să fie vaccinat într-o proporţie de 70% sau să existe acest balans între personalul nevaccinat care va purta echipament de protecţie şi nu-i foarte confortabil în lunile de vară să umbli în echipament complet de protecţie sau personalul vaccinat care va purta echipament de protecţie, într-o formă mai sumară, evident mai confortabilă".
Ce-i in capul acestor fasciști, bai tatutzu ???
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 14:11)
Cine este dobitocul care a nascocit asta, crede ca virusul se transmite prin porii pielii.
Si vaccinatii, dar si nevaccinatii, transmit virusul prin mucoasa nazofaringiala. O simpla masca FFP2 sau 3 este suficienta. Restul este teroare si incalcarea dreptului la munca.
6.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 14:12)
Mergeti in instanta, dati in judecata statul.
7. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 13:46)
Nazisto! Mengele cu fusta!
8. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 29.05.2021, 15:47)
Da, spune chiar ea: daca fac toti de bunavoie au facut de bunavoie. Daca nu fac, vin stimulentele. Daca nici asa, spera "sa nu fie necesara" obligativitatea.