Brand Film Festival (BFF) este primul festival din ţara noastră în care brandurile dau brief-uri consumatorilor pentru a realiza clipuri sau scurtmetraje, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
"Facem BFF pentru că ştim că publicitatea generată de consumatori pentru brandurile lor preferate este umană şi credibilă. Pentru că avem o comunitate foarte activă şi creativă, care
de-abia aşteaptă să genereze idei. Pentru că noi credem în poveştile consumatorilor despre branduri. Şi, mai ales, pentru că ne place publicitatea bună şi ne pare rău că o vedem tot mai rar", a declarat Marius Cristea, Managing Director Blue Idea, compania care deţine IQads.
Brand Film Festival debutează în aprilie 2011, odată cu începerea publicării brief-urilor date de branduri pe site-ul festivalului. Timp de 3 luni, participanţii vor crea şi înscrie filmele, după care va urma perioada de votare, în iulie-august. Lucrările vor fi evaluate atât de juriul profesioniştilor, cât şi de către publicul larg.