DaimlerChrysler AG şi partenerul său de afaceri, organizaţia Ion Ţiriac, au semnat un acord de constituire a unui joint venture care se va ocupa de vânzările şi marketing-ul mărcilor Mercedes-Benz, smart, Chrysler, Jeep, Dodge şi Fuso. DaimlerChrysler va deţine o majoritate de 51 de procente în compania nou formată, DaimlerChrysler Automotive România SRL, care îşi va începe activitatea operaţională la 1 ianuarie 2007.
Acest joint venture asigură celor două părţi o piatră de temelie în continuarea dezvoltării pozitive a reprezentării mărcilor concernului DaimlerChrysler în România. Grupul Ţiriac Auto, care a funcţionat cu succes ca Distribuitor General DaimlerChrysler în România încă din 1991, este garanţia dezvoltării puternice, pe termen lung, a organizaţiei la nivel de importator, precum şi a continuităţii la nivelul reţelei de distribuţie. Actualii angajaţi ai companiei AUTO ROM, în număr de aproximativ 130, vor primi oferte de preluare din partea DaimlerChrysler Automotive România.