Jumbo, cel mai mare vânzător de jucării din Grecia, nu va intra pe piaţa din România înainte de 2013 şi se va concentra asupra activităţilor din Bulgaria, unde performanţele grupului au depăşit estimările, a declarat ieri directorul executiv al Jumbo, Tolis Vakakis, potrivit NewsIn.
"Nu vom începe nicio activitate în România în următorii cinci ani", a declarat Vakakis în cadrul unui interviu telefonic. "Din moment ce performanţele din Bulgaria ne-au depăşit aşteptările, nu avem niciun motiv pentru care să ne împărţim eforturile între cele două ţări". Jumbo operează în prezent 41 de magazine în Grecia, Cipru şi Bulgaria şi plănuieşte să îşi extindă reţeaua pe plan intern şi pe plan extern la 64 de unităţi.
Grupul este încrezător că va atinge ţinta de profit pentru 2008, în ciuda creşterii costurilor, pe fondul scumpirii petrolului şi al grevelor angajaţilor din porturile greceşti, a mai spus directorul executiv. Săptămâna trecută, Jumbo a afişat o creştere de 17,9% a vânzărilor anuale de până la sfârşitul lunii iunie, la 404 milioane euro, potrivit estimărilor, datorită extinderii reţelei de magazine.
Compania ţinteşte o creştere a profitului net cu 21,4% în anul fiscal ce s-a încheiat în iunie.