Kaspersky Lab România, reprezentanţa locală a producătorului rus de soluţii de securitate informatică, vizează în 2009 o cotă de aproximativ 30% din piaţa autohtonă a securităţii IT, care este estimată la 10 - 12 milioane euro, în creştere cu 10 - 20% faţă de anul precedent, a declarat Teodor Cimpoeşu.
"Anul trecut am înregistrat vânzări de un milion de euro, echivalentul unei cote de piaţă de 10 - 12%, iar în acest an vizăm o cotă de 30% dintr-o piaţă a securităţii IT estimată de la 10 - 12 milioane de euro", a declarat azi într-o conferinţă de presă directorul general al Kasperksy Lab pentru România şi Bulgaria, Teodor Cimpoeşu.
Oficialul companiei de securitate IT a mai spus că, dacă în 2008, piaţa consumer a fost majoritară, reprezentată de circa 60% din vânzări, pentru anul curent se aşteaptă la o inversare a poziţiilor, în sensul creşterii substanţiale a sectorului corporate.
"În primul trimestru din 2009, am avut vânzări cu 70% mai mari pe segmentul business, comparativ cu perioada similară a anului, în vreme ce segmentul clienţilor individuali a fost sub aşteptări. Nu se poate spune că în trimestrul al doilea al acestui an vom putea păstra trendul din primele trei luni, deşi am încheiat două afaceri mari şi este posibil să o încheiem şi pe a treia. Ne aşteptăm, totuşi, la o creştere faţă de al doilea trimestru al anului trecut", a menţionat Cimpoeşu.