Klarmedia, agenţia de monitorizare şi analiză media, anunţă preluarea şi integrarea Media Image Group, arată un comunicat de presă transmis redacţiei.
În urma tranzacţiei, Klarmedia îşi consolidează poziţia de principal furnizor de monitorizare media în România şi Republica Moldova, cu un portofoliu de peste 500 de clienţi şi o echipă de 65 de analişti.
Potrivit sursei citate, cele două companii vor avea aceeaşi echipă de management şi vor oferi întregului portofoliu de clienţi acces la cele mai moderne soluţii de monitorizare media disponibile la nivel internaţional.
"Încă de la lansarea Klarmedia, am căutat să oferim clienţilor nu doar acces la surse de informaţii, ci date esenţiale pentru decizii de business, prezentate într-un format uşor de parcurs, actualizate în timp real şi completate de analize calitative. În scurt timp de la înfiinţare, am reuşit să devenim principala alegere a utilizatorilor de monitorizare media din România şi acest lucru ne-a motivat sa investim constant în tehnologii, oameni şi know-how analitic pentru a ne susţine clienţii într-o perioadă de schimbări accelerate. Ne bucurăm să putem extinde paleta de clienţi şi acoperirea geografică, alături de un partener cu expertiză vastă în industrie", a declarat Octavian Petrescu, co-fondator Klarmedia.
"Astăzi facem un pas important pe piaţa de monitorizare din România, graţie experienţei celor două echipe şi resurselor comune dezvoltate. Împreună, cunoaştem nevoile clienţilor, dinamica industriilor şi putem oferi acces la un serviciu integrat menit să devină un sprijin mai puternic pentru companii în activitatea lor", spune Miron Mateescu, partener şi director de marketing la Media Image Group.
Klarmedia a fost lansată în 2015 de Ionuţ Anastase, Ramona Pîrvulescu şi Octavian Petrescu şi a devenit în scurt timp partener cheie pentru multiple companii şi organizaţii publice.
Platforma online modernă Klarmedia integrează soluţii tehnice inovatoare, menite să sprijine experţii de comunicare şi marketing în identificarea facilă a informaţiilor relevante, înţelegerea peisajului media tot mai dinamic, anticiparea principalelor tendinţe de comunicare, luarea de decizii rapide, care să demonstreze valoarea şi aportul activităţilor de comunicare şi marketing în dezvoltarea organizaţiilor. Platforma oferă posibilitatea de a urmări subiectele de interes din toate canalele media: presa scrisă centrală şi regională, radio, TV, online, social media. Totodată, clienţii au acces la instrumente de măsurare şi evaluare a impactului media, alerte în timp real şi asistenţă pentru situaţii de criză, management reputaţional, monitorizare reclame, analize şi statistici aferente acoperirii media, se arată în comunicat.
Portofoliul Klarmedia include companii şi organizaţii precum: Comisia Europeană, Camera Deputaţilor, Autoritatea de Supraveghere Financiară, Banca Naţională a României, Curtea Veche Publishing, Carrefour România, Gebruder Weiss, Heineken România, HS Timber, KMG International - Rompetrol, NN România, Transelectrica, BestJobs Recrutare, Crosspoint, Axios PR&Public Affairs, Chapter 4 Communications, DC Communication, Difine PR, Goya PR, GMP PR, GOLIN, Grayling, GRF+, McCann PR, MSL The Practice, Oxygen PR, Porter Novelli, Smartpoint.
Klarmedia este membru ARMA (Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor), BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) şi AMEC (Asociaţia Internaţională pentru Măsurarea şi Evaluarea Comunicării), precizează sursa citată.