Conform rezultatelor anuale ale Infosource, Konica Minolta este pentru al doilea an consecutiv, lider pe piaţa echipamentelor multifuncţionale laser color destinate mediului office (viteză >8 pag/min).
Konica Minolta îşi continuă evoluţia spectaculoasă din ultimii ani, în ceea ce priveşte furnizarea de soluţii pentru mediile office şi professional. Pe piaţa echipamentelor multifuncţionale color, compania îşi consolidează poziţia de lider european, cu o creştere cu 67% a volumului vânzărilor în 2006, faţă de 2005.
În România, Konica Minolta a avut o evoluţie cel puţin la fel de puternică. În 2006 compania a vândut cu 104% mai multe echipamente multifuncţionale color faţă de anul precedent, ceea ce o plasează în continuare ca lider detaşat al pieţei locale. În ultimii 7 ani, Konica Minolta a ocupat permanent pe piaţa din România una din poziţiile de top, însă în ultimii 2 ani s-a detaşat clar de ceilalţi competitori.
Pentru a susţine această creştere, Konica Minolta a lansat o serie completă de echipamente color, sub brand-ul bizhub, care a impresionat prin accesibilitate, calitate, productivitate, cost redus de întreţinere şi nu în ultimul rând prin nivelul ridicat de securitate. Echipamentele care au cucerit piaţa europeană sunt: bizhub C250 şi bizhub C252 (pe segmentul 3: 13-29 pag/min) şi bizhub C450 (pe segmentul 4: 30-49 pag/min).
De asemenea, Konica Minolta a cucerit piaţa vest-europeană şi cu echipamentele multifuncţionale laser monocrom, ocupând locul I în topul vânzărilor pe segmentele 2 şi 4, cu echipamentele bizhub 250 şi bizhub 600. În ceea ce priveşte piaţa din România, vânzările pe segmentul 2 monocrom au înregistrat o creştere cu 48% faţă de anul precedent, asigurând companiei poziţia de lider şi pe acest segment.
Infosource este agenţia care monitorizează evoluţia industriei de IT şi telecomunicaţii în Europa de Vest.