Zitec anunţă că în urma implementării strategiei de promovare online pentru lanţul de farmacii Professional Farmaline, veniturile site-ului Pfarma.ro generate de campaniile de digital marketing gestionate de Zitec au crescut cu 40% în perioada mai 2021 - mai 2022, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior.
Începând din luna mai a anului trecut, echipa Zitec furnizează servicii de digital marketing pentru brandul Professional Farmaline, dezvoltând conceptul şi execuţia pentru toată comunicarea Pfarma.ro şi a farmaciilor fizice Professional Farmaline. Astfel, după un an de colaborare, în urma campaniilor implementate de Zitec, traficul pe site-ul Pfarma.ro a înregistrat o creştere cu 48% faţă de acelaşi interval din anul precedent. De asemenea, farmacia online Pfarma.ro a raportat o creştere cu 57% a utilizatorilor noi pe site, precum şi o creştere cu 53% a veniturilor generate de aceştia, pentru canalele media gestionate de Zitec.
Potrivit reprezentanţilor Zitec, crearea şi implementarea strategiei complete de digital marketing a inclus servicii media precum: campanii Google Ads, Facebook şi Instagram Ads, Bing Ads, Youtube Ads, Programmatic & Direct Buying pe site-uri locale, Outdoor sau Radio. În plus, Zitec a livrat şi serviciile de creaţie - design grafic pentru materialele din online şi offline, producţie video, email marketing, social media management, dar şi strategia media şi studii de piaţă care au stat la baza dezvoltării campaniilor de relaţii publice.
"Experienţa acumulată la nivel de echipă, dar şi specializările şi calificările membrilor acesteia, ne-au ajutat să identificăm nevoile partenerului nostru Professional Farmaline şi să oferim soluţiile inovative şi de impact de care avea nevoie, astfel încât să ne atingem obiectivele propuse. Creşterile înregistrate în ceea ce priveşte traficul şi vânzările online pe toată perioada colaborării, precum şi desemnarea Pfarma.ro drept cel mai bun site din categoria Farmacie în cadrul GPeC - Gala Premiilor eCommerce 2021, demonstrează încă o dată maturitatea serviciilor livrate de echipa Zitec. Pentru anul acesta, avem în plan şi alte iniţiative pe noi canale de comunicare cu potenţial de creştere ceea ce va contribui şi mai mult la consolidarea prezenţei brandului în mediul digital", a declarat Dan Toma, Digital Marketing Director, Zitec.
"Echipa de digital marketing Zitec ne-a oferit exact mixul de soluţii digitale de care aveam nevoie să creştem performanţa campaniilor şi notorietatea brand-ului. Ne place faptul că soluţiile sunt întotdeauna adaptate profilului şi obiectivelor companiei noastre. Colaborarea este una foarte bună, echipa ne surprinde de fiecare dată plăcut atât prin creativitate cât şi prin eficienţă", a declarat Răzvan Munteanu, Director General, Professional Farmaline
Pentru anul 2022, Zitec şi Professional Farmaline îşi propun să continue dezvoltarea strategiei de comunicare a brandului în mediul online, dar şi intrarea pe noi canale de promovare, cu scopul de a face cunoscut brandul şi către alte categorii de public.
Totodată, luna aprilie 2022 a marcat debutul comunicării brandului în outdoor şi radio, parte dintr-o campanie integrată ce are ca obiectiv promovarea serviciului de livrare în patru ore a comenzilor online pentru clienţii din zona oraşului Ploieşti şi împrejurimi. Pentru această campanie, Zitec a propus şi implementat strategia de comunicare media, precum şi toate materialele creative folosite în aceasta.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 31.05.2022, 11:40)
DACA MAI APARE VREO PANDEMIE CRESC DUBLU SAU TRIPLU!