Labormed a anunţat azi finalizarea procesului de rebranding care marchează integrarea completă a produselor Ozone şi Ozone Natural achiziţionate anul trecut, în noua companie consolidat, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Noua imagine Labormed reflectă valorile companiei şi mă refer la încredere, profesionalism şi plus de valoare în viaţa şi sănătatea clienţilor şi partenerilor noştri. Această nouă imagine va ajuta compania în etapa următoare de creştere, pe măsură ce vom dezvolta aria de produse. La nivel operaţional, atât în România cât şi în Europa Centrală şi de Est vom acţiona prin trei divizii dedicate fiecărui brand principal: Labormed pentru generice, Ozone pentru produsele fără prescripţie şi Ozone Natural pentru remediile bazate pe extractele naturale de plante. Toate diviziile vor folosi aceleaşi servicii centrale în vederea maximizării eficienţei din punct de vedere operaţional. Imaginea noastră este un simbol cald care subliniază importanţa pe care o dăm aspectului uman în relaţiile de afaceri", a afirmat Stephen Stead, Directorul General al Labormed.