Avangate, companie care oferă soluţii de comerţ electronic pentru producători de software, SaaS şi servicii online, a anunţat lansarea a peste 150 de noi funcţionalităţi şi îmbunătăţiri ale platformei sale, informează un comunicat remis redacţiei.
Conform sursei citate, vânzătorii de produse şi servicii digitale beneficiază de un sistem mai eficient ce contribuie la simplificarea achiziţiei de clienţi, la creşterea ratelor de conversie şi a veniturilor recurente obţinute la nivel global.
"Trecem de la un moment singular de achiziţie la o serie de sute de momente care reprezintă oportunităţi de creştere a veniturilor, că de exemplu înscrierea pentru un test, prima factură pentru un serviciu sau un apel la centrul de suport," spune Michael Ni, Chief Marketing Officer la Avangate.
"Am lansat aceste noi funcţionalităţi pentru a ajută vânzătorii de produse şi servicii digitale să recupereze din veniturile pierdute în toate aceste momente, pierderi care ajungeau la 10-20% din vânzări şi aveau un impact semnificativ asupra indicatorului ROI. Scopul acestei lansări este de a transformă pierderile în creşteri de venituri", a mai precizat acesta.
"Platforma de comerţ digital Avangate ajută vânzătorii de software să ajungă la clienţii lor prin intermediul canalelor online, acolo unde modalităţile tradiţionale de vânzări sunt mai scumpe şi mai lente. De aceste noi îmbunătăţiri se bucură peste 4.000 de firme de software, SaaS şi servicii online la nivel mondial", se arată în comunicatul citat.
Potrivit repezentantiilor Avangate, lansarea din această toamna ajută companiile software, SaaS şi furnizorii de servicii online să: simplifice procesul de vânzare asistată - directă şi prin intermediar; obţină mai multe venituri de la clienţii deja abonaţi la servicii cu plata recurentă; accepte mai multe modalităţi de plata la nivel global; segmenteze şi optimizeze vânzările prin intermediul reţelei globale Avangate de afiliaţi; obţină un control mai bun al procesului de vânzare printr-un API avansat.
"În plus, Avangate pune gratuit la dispoziţia companiilor de software, SaaS şi servicii online interesate un serviciu de identificare şi evaluare a potenţialelor surse de pierdere de venituri, în vederea optimizării operaţiunilor de comerţ electronic şi creşterea profitabilităţii", prezintă documentul citat.