LANSARE DE PRODUS "Elysee Concept" nu a resimţit efectele crizei economice

Ziarul BURSA #Companii #Bunuri de Larg Consum / 30 aprilie 2013

"Elysee Concept" nu a resimţit efectele crizei economice

Interviu cu doamna Cristina Balan, general manager Elysee Concept

Gama de produse cosmetice "Bellefontaine" este una dintre cele mai exclusiviste linii de produse cosmetice din lume având o distribuţie extrem de limitată. Este prezentă în peste 20 de ţări din Europa, Asia şi Orientul Mijlociu. Începând din acest an, produsele "Bellefontaine" sunt prezente pe piaţa românească, în exclusivitate, în magazinele Elysee Concept.

Doamna Cristina Balan, proprietar şi general manager al Elysee Concept, a avut amabilitatea să ne ofere un interviu despre lansarea "Bellefontaine" în România, dar şi câteva consideraţii personale despre piaţa de lux autohtonă.

Reporter: Ce produse "Bellefontaine" veţi aduce pe piaţa românească?

Cristina Balan: "Bellefontaine" a creat produse des-tinate menţinerii unui aspect tânăr al tuturor tipurilor de piele, asigurând naturaleţea şi sănătatea de durată. Gama Bellefontaine este un adevărat "must" în domeniul cos-meticii de lux, o inovaţie adusă îngrijirii tenului.

Reporter: Care sunt atuurile produselor "Bellefontaine" comparativ cu alte branduri de lux din aceeaşi categorie?

Cristina Balan: Produsele "Bellefontaine" sunt rezultatul unor cercetări de durată, realizate de oameni de stiinţă şi experţi în skincare. Renumele "Bellefontaine" constă într-o reţea de puncte de vânzare şi centre de înfrumuseţare de top printre care renumitul Hotel du Lac în Vevey, Elveţia. Acum, România a devenit una dintre cele 35 de locaţii ambasador Bellefontaine, Elysee Concept fiind selectat distribuitor, în exclusivitate, pe piaţa noastră.

Reporter: Ce părere aveţi despre piaţa de lux din România? A crescut în ultimii ani? Cum credeţi că va evolua aceasta?

Cristina Balan: În ciuda crizei financiare din ultimii ani, piaţa de lux din România a crescut deoarece clientela este una selectă ce doreşte să iasă din anonimat, să menţină un anumit stil de viaţă. Luxul nu este doar o expresie a calităţii de neegalat, ci şi o declaraţie a statutului pe scara ierarhică şi odată ce te obişnuieşti cu un anumit nivel, tendinţa poate fi doar de ascensiune.

Reporter: Care sunt modalităţile de promovare a brandului Bellefontaine pe piaţa românească?

Cristina Balan: Produsele Bellefontaine se promovează prin ele însele, prin calitatea ingredientelor şi mai ales prin efectele remarcabile de durată. În alegerea unei creme nu poţi fi subiectiv, ca în cazul unui parfum. O cremă poate să rezolve o problemă a tenului sau nu. Iar cum produsele Bellefontaine sunt infailibile şi se pliază pe orice nevoie a tenului, succesul este garantat. Clienţii trebuie doar să le experimenteze şi apoi nu vor mai dori alt-ceva.

Reporter: Ce ingrediente foloseşte Bellefontaine?

Cristina Balan: Fie că vorbim despre cea mai pură apă glaciară sau de cele mai eficiente extracte din plante, ingredientele Bellefontaine sunt unele de top. Complexul Exclusiv Edelgen, bazat pe extractul de floare de colţ dar şi de ghimpi, Gotu Kola, gălbenele, cas-tanet, reprezintă un adevărat scut ce protejează pielea de efectele razelor UV, de modificările climatice, sporind în acelaşi timp hidratarea straturilor superioare ale epidermei. De asemenea, flavonoidul de Iris este un alt secret al cremelor Bellefontaine, destinat soluţionării problemelor pielii mature, prin prevenirea deteriorării fibrelor de colagen, fapt care duce la o reducere semnificativă a ridurilor.

Reporter: Produsele Bellefontaine vor fi distribuite doar în Bucureşti sau şi în ţară?

Cristina Balan: Deocamdată, produsele noastre sunt dis-ponibile doar în Bucureşti în magazinele Elysee.

Reporter: Care este profilul cumpărătorului de produse Bellefontaine?

Cristina Balan: Cumpărătorul Bellefontaine este o persoană preocupată de aspectul sănătos al tenului, care gândeşte în perspectivă şi anticipea-ză efectele trecerii timpului asupra înfăţişării. Cu toţii ştim bine că a preveni este mai uşor decât a trata. Şi, totuşi, Bellefontaine se adresează ambelor nevoi. Clienţii tineri pot obţine hidratarea de care au nevoie sau pot corecta anumite imperfecţiuni, în timp ce persoanele cu un ten mai matur pot întârzia mecanismele îmbătrânirii.

Reporter: Cum faceţi faţă crizei economice şi ce măsuri de restructurare aţi luat?

Cristina Balan: Elysee Concept nu a resimţit efectele crizei economice, deoarece target-ul căruia ne adresăm este compus din persoane ce au un anumit statut pe scara socială, şi care au o cultură a îngrijirii pe care au practicat-o dintotdeauna.

Reporter: De unde preluaţi plantele utlizate în produsele Bellefontaine? Sunt zone ecologice?

Cristina Balan: Plantele sunt culese cu grijă de pe pajiştile Alpilor Elveţiei, zone ecologice ferite de poluare, apoi sunt prelucrare în laboratoare hi-tech de ultima generaţie, de către oameni de ştiinţă ce îşi dedică întreaga activitate pentru a găsi acea "formulă magică". Astfel, produsele Bellefontaine au acea marca a SAVOIRE FAIRE-ULUI elveţian, de neegalat, în domeniul cosmeticii.

Reporter: Vă mulţumesc!

"În alegerea unei creme nu poţi fi subiectiv, ca în cazul unui parfum. O cremă poate să rezolve o problemă a tenului sau nu. Iar cum produsele Bellefontaine sunt infailibile şi se pliază pe orice nevoie a clientului, succesul este garantat".

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb