Reporter: Fabricarea produselor Revicare a început în urmă cu doi ani, în România. De ce vă lansaţi abia acum?
Sandra Popescu: Într-adevăr, unitatea de producţie funcţionează încă de acum doi ani, dar acum ieşim pe piaţă întrucât am avut produsele la testare, inclusiv în alte ţări, iar procesul de obţinere a tuturor certificatelor necesare a fost unul destul de lung. De asemenea, am dorit să ieşim pe piaţă în acelaşi timp, în mai multe ţări.
Reporter: Înţeleg că sunteţi prezenţi în India şi Spania. Ce urmează?
Sandra Popescu: Ieşim, acum, în India şi Spania - aici vom avea concept store-uri în Madrid şi Barcelona şi vom distribui produse şi în magazinele de tip plafar - şi suntem în stadii foarte avansate ale negocierilor pentru Grecia, Insulele Canare şi Turcia. De asemenea, intenţionăm să fim prezenţi şi în Germania. Ne propunem ca "Revicare" să crească sănătos, dar rapid.
Reporter: Urmează să vă extindeţi şi în alte oraşe din România?
Sandra Popescu: Din ce am studiat, consider că oraşele unde s-ar potrivi, în acest moment, "Revicare" ar fi Cluj, Braşov, Timişoara, Iaşi, care au multă expunere la străini şi unde viziunea locuitorilor este mult mai occidentală decât în alte părţi.
Reporter: Asociatul dumneavoastră este din India. De ce aţi ales să produceţi în România şi nu în ţara sa?
Sandra Popescu: Produsele, odată aprobate în România, stat care face parte din Uniunea Europeană, pot intra mult mai repede pe celelalte pieţe. De aceea, produsele sunt fabricate la noi, dar ingredientele provin atât din ţara noastră, cât şi din Africa, America de Sud şi din toată Asia.
Reporter: Ce aduce nou pe piaţă "Revicare"?
Sandra Popescu: Avem produse pentru întreţinerea organismului, gama de săruri de baie, o gamă de săpunuri şi gama pentru întreţinerea corporală - creme de corp, creme pentru întreţinerea feţei, a părului etc. În ceea ce priveşte săpunurile, de exemplu, venim cu o noutate pe piaţa românească, fiind singurii care utilizăm metoda saponificării cu leşie de cenuşă. Metoda de fabricaţie durează o lună, dar nu facem niciun compromis, întrucât este modalitatea prin care săpunurile pot fi 100% naturale.
Reporter: Cum caracterizaţi piaţa de profil?
Sandra Popescu: Piaţa de produse naturale, la noi, este încă promovată doar pe partea de sănătate, fiind necesar să renunţi la frumuseţe, la strălucire, la un gust plăcut sau la o utilizare uşoară a acestui tip de produse. De aceea, toate suplimentele naturale "Revicare" sunt prezentate sub formă de capsule, nu de ceaiuri sau siropuri. Dacă facem referire la săruri, suntem singurii care fabricăm aceste produse prin adăugarea uleiurilor esenţiale peste sarea pură, din mină.
Reporter: Mulţumesc!
Rohit Ahuja ne-a declarat: "Piaţa românească de profil s-a schimbat foarte mult în ultimii doi ani. Oamenii devin tot mai conştienţi de piaţa produselor de sănătate. De aceea, consider că acest segment reprezintă o piaţă promiţătoare, care va creşte, în următorii ani. În prezent, în foarte mare măsură, produsele din acest segment conţin şi chimicale. Noi vrem să aducem pe piaţă produse 100% naturale, de care oamenii au nevoie, dar care să nu aibă nicio legătură cu cosmeticele. De asemenea, produsele «Revicare» sunt manufacturate; nu avem niciun proces automatizat".