Leo Pharma îşi consolidează poziţia din ţara noastră prin lansarea Xamiol, tratament de ultimă generaţie pentru psoriazisul scalpului, care se eliberează pe bază de prescripţie medicală. Reprezentanţa locală a Grupului danez şi-a extins anul acesta echipa şi urmăreşte să îşi crească vânzările atât pe segmentul produselor pentru psoriazis, cât şi pe cel al tratamentelor dermatologice în general. În ţara noastră, compania vizează vânzări totale cu 40% mai mari în 2010, de circa 3,5 milioane euro, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
"Prin lansarea Xamiol, compania urmăreşte să îşi consolideze poziţia de lider în tratamentul psoriazisului prin creşterea accesului pacienţilor la tratamente eficiente, de ultimă generaţie. Introducerea Xamiol completează decizia strategică a Grupului de a-şi intensifica prezenţa pe pieţele curente şi de a intra pe unele noi. În România, LEO Pharma şi-a extins echipa de la 13 la 22 de reprezentanţi, o investiţie prin care doreşte să plaseze compania într-o poziţie privilegiată la momentul revenirii economice", a declarat Dr. Corina Marinescu, Country Manager LEO Pharma România.