Leroy Merlin, retailer specializat în construcţii, decoraţiuni şi grădinărit, anunţă finalizarea procesului de remodelare a primului său magazin deschis în România, Leroy Merlin Colosseum, cu o inaugurare care va avea loc pe 27 octombrie, conform unui comunicat de presă al companiei.
Potrivit reprezentanţilor Leroy Merlin, remodelarea are ca obiective atât creşterea numărului de clienţi pentru anul 2024, cât şi majorarea cifrei de afaceri a magazinului cu aproximativ 15-20%.
Remodelarea Colosseum a fost prima de acest fel demarată în România de către Leroy Merlin, iar pe toată durata lucrărilor magazinul a rămas deschis pentru clienţi, astfel încât să le asigure un acces facil la gama de produse şi servicii. CEO-ul companiei, Mathieu Bauduin, menţionează că obiectivele procesului constau în creşterea numărului de clienţi cu aproximativ 10-15% până în 2024, precum şi în creşterea cifrei de afaceri cu aproximativ 15-20%, accentuată de comenzile online sau telefonice.
Magazinul se află în Parcul Comercial Colosseum, de pe Şoseaua Chitilei, numărul 284-286 şi este deschis publicului de luni până sâmbătă în intervalul 07:00-21:00 şi duminica între 08:00 şi 20:00. Începând cu data de 6 noiembrie, magazinul va fi deschis duminica de la ora 9:00 până la 19:00, conform programului de iarnă.
Scopul reamenajării magazinului a fost acela de a oferi o experienţă de cumpărare mai simplă şi facilă pentru fiecare client. Astfel, raioanele au fost grupate pe mai multe zone: proiect (bucătărie şi sanitare), deco, tehnic (unelte şi electricitate) şi grădină. Odată cu noile schimbări, profesioniştii şi meseriaşii vor avea acces la o intrare separată cu acces mai rapid spre zona tehnică. În continuare, zona de DRIVE IN permite accesul cu maşina în zona materialelor de construcţii, achiziţia fiind mai eficientă pentru clienţi.
În ceea ce priveşte gama de produse, aceasta a fost îmbunătăţită, iar clienţii vor avea acum acces la o ofertă diversă pentru a renova, construi şi decora locuinţa şi spaţiile exterioare - grădina sau balconul.
Totodată, vor putea beneficia de proiecte complete dedicate mobilierului de bucătărie şi baie, dar şi a ferestrelor, soluţii complete care acoperă toate nevoile, de la achiziţionarea produselor până la montajul acestora. Pentru a veni şi mai mult în ajutorul clienţilor, se poate apela la serviciul de retragere marfă pentru o selecţie variată de produse grele precum gresie, faianţă, parchet, bucătării, sanitare. Astfel, după ce au fost alese, produsele vor fi aduse direct la maşina clientului de către angajaţi.
Cu noul format, suprafaţa totală de vânzare din interior şi exterior este acum de aproximativ 15,000 metri pătraţi, zona de DRIVE IN fiind de 4,000 metri pătraţi, cu o extindere de 2,000 de metri pătraţi pentru partea de aprovizionare şi 600 de locuri de parcare.
"Cu pasiune şi dedicare, ambiţia noastră este să transformăm Leroy Merlin Colosseum în destinaţia preferată a bucureştenilor pentru proiectele lor de DIY, alături de celelalte magazine Leroy Merlin din Capitală. În vederea susţinerii noilor operaţiuni şi servicii oferite în cadrul magazinului, am angajat personal suplimentar şi am investit în dezvoltarea competenţelor colegilor noştri, pentru a ne adapta noilor cerinţe din piaţă, dar şi pentru a ne menţine angajamentul de a oferi zilnic cel mai mic preţ. Mereu orientaţi către date, suntem atenţi la nevoile clienţilor noştri şi hotărâţi să acţionăm în acord cu acestea. Suntem mândri să fim partenerii de încredere ai românilor în proiectele lor de amenajare şi le oferim garanţia că Leroy Merlin Colosseum va fi ajutorul lor pentru proiecte reuşite", a declarat Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România.
Retailerul îşi propune ca Leroy Merlin Colosseum să aducă un aport semnificativ în consolidarea imaginii de brand în Capitală, dar şi la nivel naţional. Leroy Merlin Colosseum este primul magazin deschis în România, mai exact în septembrie 2011, şi reprezintă, totodată, flagship-ul Leroy Merlin pe plan local.