Compania LG Electronics Inc. a emis un comunicat în care a raportat rezultatele financiare pe primul trimestru al anului 2020. Reprezentanţii companiei au anunţat un record al marjei de profit pe primul trimestru din toată istoria companiei.
LG Electronics Inc. a înregistrat venituri consolidate de 12.450.000.000 de dolari şi un profit operaţional de 921.470.000 de dolari. Deşi veniturile au scăzut puţin faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, profitul a crescut cu 21,1% faţă de acelaşi trimestru din 2019 - a doua oară în istorie când profitul operaţional trimestrial a depăşit 828.761.900 de dolari. Marja operaţională de 7,4% a fost cea mai mare din istoria LG pentru primul trimestru al anului.
The LG Home Appliance & Air Solution Company a raportat pe primul trimestru al acestui an venituri de 4.580.000.000 dolari şi un profit operaţional de 636.800.000 de dolari. Venitul a rămas, practic, neschimbat faţă de primul trimestru al anului precedent - un efect al scăderii cererii globale în perioada pandemiei, contrabalansat de vânzările crescute în Coreea de aparate cu aburi, precum maşini de spălat, uscătoare, maşini de spălat vase şi sistemul de îngrijire a hainelor LG Styler. Profitul operaţional (cu 3,6%mai mare decât în aceeaşi perioadă a anului trecut) şi marja operaţională au fost cele mai mari din istoria LG,beneficiind de pe urma eforturilor de reducere a costurilor şi a interesului crescut faţă de produsele premium.
The LG Home Entertainment Company a înregistrat pe primul trimestru venituri de 2.510.000.000 de dolari, în scădere cu 4,8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ca rezultat al restrângerii furnizării componentelor şi al încetinirii cererii la nivel global, din cauza unei încrederi scăzute a consumatorilor. Luând în calcul reclasificarea din acest an a produselor de tehnologia informaţiei de la Home Entertainment Companycătre Business Solutions Company, venitul operaţional de 275.320.000 de dolari a crescut cu 31,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ca rezultat al eficientizării operaţiunilor şi al extinderii gamelor de produse premium, precum televizoarele OLED şi NanoCell. Cererea pe piaţă fiind afectată negativ de pandemie, compania îşi ajustează proporţia de produse premium, îşi extinde vânzările online, îşi optimizează furnizarea de resurse şi administrarea bunurilor, îmbunătăţindu-şi profitabilitatea pe viitor.
The LG Mobile Communications Company a raportat pe primul trimestru vânzări de 843.900.000 de dolari, scăzându-şi pierderile de operare la 200.960.000 de dolari, faţă de trimestrul precedent. Vânzările au scăzut cu aproape 34% faţă de primul trimestru al anului trecut, în principal din cauza întreruperilor de furnizarea din partea partenerilor chinezi. Costurile au fost scăzute şi mai mult prin eficientizarea proceselor de producţie şi marketing - eforturi curente pentru a diminua efectul pandemiei. Lansarea în Coreea a noului smartphone LG Velvet 5G în al doilea trimestru va marca o nouă direcţie, cu o filosofie diferită de design, cu componente competitive dar păstrându-şi valoarea, precum şi cu iniţiative crescânde de vânzări online.
The LG Vehicle Component Solutions Company a înregistrat în primul trimestru venituri de 1.110.000.000 de dolari, în scădere cu 2,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, cu o pierdere operaţională de 81.800.000 de dolari, ca rezultat al declinului comercial al producătorilor de autoturisme din America de Nord şi Europa. Pentru a minimiza riscurile în cadrul pandemiei, compania îşi va accelera efortul de optimizare a lanţului de furnizare, luând în considerare o scădere a cererii producătorilor de automobile, şi va continua să-şi îmbunătăţească structura de afaceri, urmând să-şi scadă şi mai mult costurile în al doilea trimestru.
The LG Business Solutions Company a generat în primul trimestru vânzări de 1.440.000.000 USD, cu 3,5% mai mult faţă de anul anterior şi cu 18,8% mai mult faţă de trimestrul precedent, graţie creşterii vânzărilor de module solare şi de produse IT precum notebook-urile LG gram. Profitul de operare de 179.300.000 de dolari a fost cu 26,3% mai mare decât în aceeaşi perioadă a anului trecut şi cu 159% mai mare decât în trimestrul anterior, datorită vânzărilor crescute de module solare, profitabilităţii stabile a ecranelor informative şi inovaţiilor în productivitate. Pentru a minimiza şi mai mult daunele produse de pandemie, compania îşi extinde vânzările online de produse IT, ocupând un procent mai mare din pieţele de muncă de acasă şi învăţare la distanţă.