Contractul de finanţare UE semnat recent de către compania clujeană vizează investiţii în dezvoltarea platformei 24Broker.ro bazate pe big data şi are o valoare totală de 14.850.322,12 lei, din care finanţarea nerambursabilă se ridică la 10.122.484,75 lei, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, investiţia în noua versiune a platformei 24broker va oferi cel mai avansat instrument de management digital din piaţa de brokeraj în asigurări şi va avea efecte directe în nivelul de satisfacţie al utilizatorilor, în timp ce facilităţile tehnice oferite vor reprezenta un avantaj competitiv pe care LIFE IS HARD (LIH) îl deţine în zona de digitalizare.
"Ne-am propus consolidarea capabilităţilor LIFE IS HARD pe zona de digitalizare, iar platforma 24broker este un proiect strategic pentru creşterea companiei în următorii 5 ani. Prin integrarea unor tehnologii de ultimă generaţie din domeniul inteligenţei artificiale, platforma va veni cu o serie de inovaţii tehnologice inedite pentru industria de asigurări şi în special pentru piaţa de brokeraj în asigurări din zona Sud Est Europeană", menţionează Cătălin Chiş, preşedinte al Consiliului de Administraţie LIH.
Astfel, în următoarele 28 de luni, compania va dezvolta mai multe module noi în 24broker, precum:
-Asistent virtual în vânzări, care va fi capabil să asiste consultantul în vânzări în procesul de sell şi upsell către clienţi, pe baza profilului de comportament şi achiziţii din trecut al clientului (asiguratului);
-Interfaţa de vânzare directă către client. În cadrul acestor interfeţe B2C (magazine on-line), Clientul va fi asistat prin intermediul unor chatbot-uri.
-Predictive Analytics: prin care platforma 24Broker.ro va fi capabilă să ofere predicţii cu privire la comportamentul portofoliului de clienţi, inclusiv probabilitatea de churn a unei categorii de clienţi, predicţii cu privire la rata daunei; predicţii cu privire la gradul de atriţie al unor noi produse de asigurare; proiecţia vânzărilor în funcţie de date istorice şi profil social media al cumpărătorilor.
-Pay As you Drive -va permite construirea de produse de asigurare auto şi moto bazate pe parametrii receptionati în timp real de la conducatorul auto.
Pentru definirea algoritmilor şi a modelelor de analiză predictivă LIFE IS HARD va colabora, de asemenea, cu o echipă de cercetători ştiinţifici de la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, echipă formată din: Paulina Mitrea, Conf. Dr. Inf., Anca Mărginean, SL. Dr. Ing, Emil Ştefan Chifu, Conf. Dr. Ing, Delia Alexandrina Mitrea, Conf. Dr. Ing, Stelian Brad, Prof. Dr. Ing. Dr. Ec.
Platforma 24broker este o aplicaţie destinată brokerilor din industria de asigurări, care o folosesc drept instrument digital în gestionarea informaţiilor privind partenerii, poliţele de asigurare, agenţii şi activităţile pe care le derulează. 24broker le oferă utilizatorilor acces facil, centralizat şi securizat la informaţiile pe care le utilizează şi le facilitează managementul tuturor operaţiunilor derulate. Cu o experienţă de peste 14 ani de insurtech şi cu 106 companii de brokeraj care folosesc aplicaţia, 24Broker este lider ca soluţie tehnologică pe piaţa de asigurări din România. În fiecare zi, peste 12 000 de brokeri emit poliţe de asigurare prin 24Broker, iar în 2020 valoarea totală a primelor brute subscrise emise prin aplicaţie a fost de 622 000 000 euro, se arată în comunicat.