Ministerul Educaţiei e condus de baronii manualelor, din 2011, a declarat la Digi 24 fostul ministru al Educaţiei Liviu Pop, care a vorbit despre şpăgile indirecte şi directe care se dau şi de care ştiu şi DNA, şi preşedintele, precum şi despre faptul că "în zona manualelor şi a auxiliarelor, tentaculele baronilor sunt bine infiltrate".
În 2017, atunci când a deţinut portofoliul Educaţiei, Liviu Pop a decis ca toate cărţile să fie tipărite de editura Didactică. Susţinea, atunci, că aşa ar opri mafia manualelor. Volumele rezultate în urma acestei decizii au fost pline de greşeli şi au fost retipărite.
"Ştiu doar de baronii manualelor din Ministerul Educaţiei. Dacă vreţi, facem emisiuni în direct despre şpăgile indirecte şi directe care se dau şi de care şi DNA ştie, şi preşedintele statului ştie", a declarat Pop la Digi 24.
"Ministerul Educaţiei nu e condus de PSD, e condus de baronii manualelor, din 2011. Noi ne-am perindat pe acolo câte şase luni, cinci luni", a continuat el.
Întrebat dacă guvernările stau şi se uită la mafie, fostul ministru a răspuns: "În zona manualelor şi a auxiliarelor, tentaculele baronilor sunt bine infiltrate. Ştie şi preşedintele".
Fostul ministru al Educaţiei a susţinut că toţi premierii şi toţi miniştrii Educaţiei ştiu această situaţie.
"Ne luptăm cu ei, ne luptăm în continuare. E o luptă continuă", a afirmat Liviu Pop.
El a admis că unii premieri stau şi asistă neputincioşi la o mafie dintr-un minister, oricare ar fi el.
Solicitat să precizeze dacă şi Viorica Dăncilă este un astfel de premier, Pop a evitat un răspuns: "Nu fac eu clasamente acum, mai ales în timpul campaniei electorale".
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 23.10.2019, 15:19)
Nu numai Miniserul educatiei este plin de cibucari.Din alte relatari indirecte rezulta ca majoritatea ministerelor sunt pline de cibucari.Au fost si pe vremea lui Ceausescu.S-a continuat traditia.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Jiji în data de 24.10.2019, 10:03)
Diferenta e ca pe vremea lui Ceausescu lucrurile mergeau cumva. Sistemul de educatie era decent. Scolile erau cum erau, universitatile au produs specialisti. Infrastructura s-a dezvoltat, agricultura era functionala etc.