"PSA Peugeot Citroen", al doilea producător auto din Europa, raportează, pentru 2006, o scădere a vânzărilor de autoturisme şi camioane uşoare, ca urmare a diminuării cererii de profil de pe piaţa locală. Vânzările companiei au scăzut cu 0,7%, la 3,37 milioane de unităţi. În vestul Europei, cererea pentru autovehiculele "Peugeot Citroen" a scăzut cu 2,7%, la 2,3 milioane de unităţi, însă în restul lumii a crescut cu 4%, la 1,07 milioane de unităţi.
Compania a pierdut cotă de piaţă în favoarea rivalilor "Volkswagen" AG din Germania, "Toyota Motor" Corp. din Japonia şi "Fiat" SpA din Italia.
"Rezultatele obţinute reflectă o creştere fermă a livrărilor pe pieţele internaţionale, umbrită de situaţia din Europa, unde mediul este afectat de reducerea cererii şi de o competiţie extrem de agresivă", au afirmat oficialii "Peugeot".
În septembrie 2006, "Peugeot" şi-a prezentat programul de reducere a cheltuielilor cu salariaţii. Pentru 2006, compania estimează al patrulea declin anual consecutiv al profitului. Conducerea "Peugeot" aşteaptă, pentru anul acesta, o majorare a vânzărilor. Producătorul va lansa noi vehicule, printre care o versiune a C4 Picasso mini, utilitarele 4007 şi C-Crosser.