Macromex estimează o creştere a cifrei de afaceri în 2023 pentru divizia Horeca cu 20%, pe baza majorării volumelor de vânzări şi a evoluţiei pozitive a numărului de clienţi.
"În ultimii 3 ani am avut o evoluţie pozitivă a numărului de clienti pe divizia Horeca, iar acest lucru s-a datorat modului în care am gestionat relaţia cu clienţii nostri in pandemie, portofoliul de produse cu valoare adaugată, expertiza si consultanţa oferită de echipa noastră, dar şi platformei digitale de aprovizionare Bocado", declară Albert Davidoglu, CEO, Macromex.
Focusul curent al Macromex se axează pe produsele din categoriile strategice: Brutărie şi Patiserie, Semipreparate, Produse gatite lent (sous vide), Legume şi Cartofi specialităţi.
Macromex continuă, în această perioadă, seria de evenimente Raliul Bucătariilor, care ajunge în Bucureşti, după ce a parcurs oraşe importante din ţară, precum Iaşi şi Cluj-Napoca.
"Bucureştenii au, într-adevăr, o gamă mai larga de restaurante, comparativ cu alte zone urbane din ţară, iar preferinţele sunt variate, atât pentru sectorul de livrare, cât şi pentru ieşitul în oraş. De la bucătăria tradiţională românească, pana la produse tip fast-food, pizza, burger, sushi, bucureştenii îşi diversifică alegerile. În weekend, ei aleg să iasă în oraş, să socializeze, fie la un eveniment special, fie împreună cu prietenii, la restaurant. În schimb, în timpul săptămânii, aceştia preferă să foloseasca aplicaţiile de livrări sau gătesc acasă. Pentru fiecare ipostază, Macromex vine cu solutii pentru o servire rapidă şi eficientă", declară Cătălin Ştefan Atomei, chef, Fratelli.
În 2022, Macromex a lansat platforma digitală Macromex horeca.macromex.ro, ce regrupează toate soluţiile eficiente şi este un produs complex, menit să sprijine afacerile HoReCa. Platforma aduce un ajutor real pentru business şi pentru sustenabilitate, reţetele la cheie şi sfaturile despre eficienţa operaţională.