Magazinele PPC Energie Muntenia (companie parte a grupului PPC, denumită anterior Enel Energie Muntenia) din municipiul Bucureşti şi din judeţele Giurgiu şi Ilfov vor fi închise în perioada 25-26 decembrie 2023, zile libere legale. Serviciul de call center va fi disponibil în acest interval numai pentru informaţii în sistem automat precum transmiterea indexului, detalii despre factură şi sold, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
În celelalte zile, magazinele PPC Energie Muntenia vor funcţiona conform programului obişnuit.
Cea mai mare parte a operaţiunilor pot fi realizate prin canale digitale şi nu necesită deplasarea în magazinele PPC Energie Muntenia. De aceea, recomandăm clienţilor să folosească în continuare opţiunile digitale de comunicare, de primire şi de plată a facturii, precum şi contractarea online.
Astfel, clienţii au la dispoziţie două variante simple pentru a primi factura electronică, imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii de aici.
Pentru a trimite indexul pentru electricitatea consumată, pe lângă secţiunea Index din cadrul aplicaţiei MyEnel, clienţii pot apela (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură) numărul de telefon gratuit 0800.07.08.09 sau numărul cu tarif normal 021.9977.
Pentru a trimite indexul pentru consumul de gaz, clienţii pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta 1, sau la numărul cu tarif normal 021.9977, în cazul în care distribuitorul lor este Delgaz Grid, Distrigaz Sud Reţele, Gaz Est, Gazmir, Premier Energy sau Progaz P&D (în perioada menţionată pe pagina a treia a facturii). De asemenea, indexul pentru consumul de gaze naturale poate fi transmis şi prin aplicaţia My Enel, dacă distribuitorul este una dintre cele şase companii menţionate mai sus.
Pentru a intra în contact cu un consultant PPC Energie Muntenia sau PPC Energie, clienţii pot utiliza următoarele numere de telefon: 021.9977 (cu tarif normal, apelabil din România) sau 0040.372.436.436 (număr apelabil din străinătate), în timpul programului, respectiv L-V: 8:00 - 20:00. La aceste numere pot fi aflate informaţii despre facturi şi sold, despre contract, pot fi activate servicii precum factura electronică şi altele.
Mai mult, clienţii pot alege să utilizeze aplicaţia MyEnel, care poate fi activată cu uşurinţă fie online, pe my.enel.ro, fie prin descărcarea aplicaţiei pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Prin intermediul acesteia, clienţii pot primi şi plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, îşi pot înregistra indexul sau verifica balanţa de plată. De asemenea, în aplicaţie sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienţii existenţi, cât şi cei potenţiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.
În cazul în care clienţii doresc în continuare să efectueze plata în numerar, o pot face la automatele de plată de tip self-pay, amplasate în magazine PPC Energie din Bucureşti şi zece judeţe (Arad, Caraş-Severin, Călăraşi, Constanţa, Giurgiu, Hunedoara, Ialomiţa, Ilfov, Timiş şi Tulcea), precum şi în reţelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland şi în alte magazine alimentare.