Maternitatea Sf. Pantelimon din Bucureşti a fost modernizată anul trecut cu ajutorul campaniei "One by One", demarată de Amway România. Cei peste 220.000 RON au provenit direct de la companie dar şi de la distribuitorii Amway (donaţii directe sau fonduri provenite din achiziţionarea de insigne, calendare şi felicitări UNICEF). Astfel Amway a ajutat la reamenajarea saloanelor din maternitate pentru ca noul născut să poată sta alături de mamă încă de la început, în acţiuni de promovare a alăptării pentru sănătatea copilului şi în activităţi de training pentru cadrele medicale şi pentru mame.
În această lună, campania Amway "One by One" aniversează intrarea în al şaselea an de ativitate în sprijinirea copiilor din peste 50 de ţări, printre care şi România. Începând din 2003, "One by One" a influenţat vieţile a peste 6 milioane de copii prin intermediul angajaţilor şi al distribuitorilor Amway, care au contribuit cu 1 milion de ore de voluntariat şi au donat peste 70 de milioane de dolari.
"În fiecare ţară şi în fiecare colectivitate în care Amway funcţionează, oamenii noştri răspund prompt nevoilor individuale ale copiilor," a declarat Dana Boals, Vice President of Corporate Citizenship al Amway. "Mulţumirile noastre merg către miile de angajaţi şi distribuitori care s-au implicat în Campania One by One şi au făcut o diferenţă în viaţa copiilor."
Cu rezultate la nivel global, campania Amway "One by One" acţionează prin crearea unui cadru general care oferă fiecărei pieţe flexibilitatea de a genera parteneriate locale pentru rezolvarea problemelor diverse cu care copiii comunităţilor respective se confruntă.
Amway este lider mondial în industria vânzărilor directe. Fondată în 1959 ca distribuitor de produse de îngrijire a locuinţei, Amway s-a extins şi diversificat peste ani şi azi acest lucru se observă în special din vânzările de suplimente alimentare Nutrilite şi produse de îngrijire a tenului şi cosmetice Artistry. Amway a ajutat milioane de oameni să îşi îmbunătăţească vieţile prin produse de cea mai bună calitate, oportunitatea de afaceri şi implicarea în proiecte generoase, ca One by One pentru copii.
Compania Amway România Marketing S.R.L a intrat pe piaţa românească în noiembrie 1997, fiind una dintre cele 57 de filiale Amway existente în întreaga lume. Compania are un portofoliu de peste 1000 de produse din diverse game: NUTRILITE, ARTISTRY, E FUNKHOUSER NEW YORK, LOC, SATINIQUE, GLISTER, TOLSOM, HYMM, etc.