Mathilde, brand românesc de haine, extinde reţeaua de magazine din ţară, inaugurând prima reprezentanţă din Bucureşti, informează un comunicat trimis redacţiei.
"După 9 ani de experienţă, timp în care am îmbrăcat frumos şi autentic româncele cu personalitate din toată ţara, facem un pas în faţă în strategia de business, investind în comerţul stradal din Bucureşti. Am ales în 2013 cea mai mare piaţă a fashion-ului din ţară pentru că am ajuns la maturitatea evoluţiei brandului, iar creşterea organică a business-ului ne permite să privim viitorul cu optimism", a declarat Răzvan Gheşea, Director Mathilde.
Investiţia în amenajarea magazinului şi stocul de produse atinge valoarea de 45.000 de euro. Reprezentanţii companiei estimează ca investiţia să fie amortizată în 3 ani şi să aducă un plus de 15% la cifra de afaceri în 2013, în comparaţie cu 2012.
Mathilde este prezent în Baia Mare, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa (Vama Veche), Iaşi şi Timişoara, cu magazine administrate de reprezentanţii brandului. În plus, brandul Mathilde este disponibil în reţeaua partenerilor din Bârlad, Brăila, Călăraşi, Câmpulung Moldovenesc, Galaţi, Ploieşti, Oneşti, Rădăuţi, Târgu Jiu, Tecuci, Zalău, se menţionează în comunicat.