MedLife, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii medicale private, mizează în 2007 pe o creştere a cifrei de afaceri cu 20% peste nivelul pieţei de profil, în condiţiile în care anul trecut compania a obţinut o cifră de afaceri de 26,5 milioane lei, adică circa 7,5 milioane de euro. Creşterea medie aşteptată pentru piaţa serviciilor medicale private, în 2007, este de 15-20%.
"Numeroase investiţii realizate în ultima perioadă încep să devină operaţionale - cum este cazul Spitalului Life Memorial Hospital şi al diviziei de asigurări de sănătate AsiLife. De asemenea, am iniţiat prima reţea de spitale private din ţară care va putea oferi o alternativă integrată la serviciile medicale de stat, ce va fi formată din şase spitale şi hyperclinici localizate în Bucureşti, Timişoara, Braşov, Constanţa, Cluj şi Iaşi. În primele două luni ale anului 2007 ne-am concentrat pe pregătirea extinderii reţelei, dar şi pe creşterea dotării imagistice a Hyperclincii din Bucureşti, pe care o menţinem în permanenţă la standardele tehnologice cele mai ridicate şi de ultimă generaţie", a declarat domnul Mihail Marcu, preşedinte "MedLife".
Numărul abonaţilor "Medlife" a crescut, anul trecut, la peste 80.000 de persoane, cu 30% peste nivelul abonaţilor pe care compania îi avea la finalul anului 2005. Pentru 2007, compania se aşteaptă ca numărul de abonaţi să crească la peste 100.000 de persoane, cu 25% mai mult faţă de anul trecut, informează un comunicat de presă al companiei, remis, ieri, redacţiei.
Venituri importante estimate din spitalizare
"MedLife" se aşteaptă să obţină în 2007 venituri în valoare de circa trei milioane euro din funcţionarea Spitalului Life Memorial Hospital din Bucureşti, pentru un număr estimat de 3.000 de pacienţi. "MedLife" este primul spital privat cu ambulatoriu şi laborator proprii, cu un bloc de imagistică propriu, cu peste 35 de specialităţi medicale şi chirurgicale, secţie de pediatrie, maternitate şi neonatologie.
Odată cu deschiderea spitalului, vor fi lansate pachete de servicii speciale pentru clienţi, cum ar fi programul de screening. Un om sănătos, care doreşte să îşi monitorizeze sănătatea, va avea posibilitatea să se interneze, şi, pe parcursul unei zile, va beneficia de un set complet de analize, investigaţii de imagistică completă şi consult pentru principalele specialităţi. Costul unui astfel de program va varia între 200 şi 500 euro.
"MedLife" deţine 19 clinici proprii, din care câte una în Ploieşti, Braşov şi Constanţa şi 16 în Bucureşti şi are 350 de angajaţi, din care circa 200 sunt medici şi asistente medicale. Compania deţine 25% cotă de piaţă în Bucureşti pe segmentul de piaţă, al serviciilor oferite clienţilor corporaţi. În ţară, "MedLife" oferă clienţilor săi aceleaşi servicii medicale prin intermediul celor 94 de clinici şi centre medicale partenere din reţeaua "NetLife". Începând cu luna octombrie 2006, IFC este acţionar al "MedLife" cu o pondere de 20%.