Metro Cash&Carry România a investit aproximativ 6 milioane de euro pentru reamenajarea centrului de distribuţie din Constanţa 1, suprafeţele de vânzare fiind extinse în aproape toate raioanele magazinului, a anunţat azi compania.
Prin noua organizare din Constanţa, 1 Metro Cash&Carry România şi-a extins suprafaţa de vânzare iniţială de la 8.650 metri pătraţi cu o creştere de 26%. Departamentul denumit Garden Center are destinată o suprafaţă de 245 metri pătraţi, iar suprafaţa raioanelor Birotică şi Media s-a extins cu aproximativ 90%, cu acces direct către articolele din zona Office-Media.
În acelaşi timp, a fost creat un punct de informaţii în zona Birotică, având drept scop o mai bună relaţie şi legătură cu clienţii. Totodată, suprafaţa raionului Detergenţi-Cosmetică s-a extins cu 75% şi a raionului Menaj cu 77%. Şi suprafaţa raionului Congelate a fost extinsă cu 68%, iar pentru Delicatese s-a stabilit o mărire de 66%.
"În noua formulă, Metro Cash & Carry Constanţa 1 reprezintă una dintre cele mai moderne locaţii aparţinând reţelei de distribuţie din România. Investiţia s-a ridicat la aproximativ şase milioane de euro", a declarat directorul operaţional business unit Metro Cash & Carry România & Moldova, Vladimir Vava.