Operaţiunile "Metro" din Româ-nia şi Bulgaria au continuat să aibă rezultate slabe în acest an, iar la nivel mondial retailerul german anticipează că veniturile vor reveni, în semes-trul al doilea, la nivelurile anterioare crizei, transmite Reuters, citat de Mediafax.
"Metro" a înregistrat venituri de 36,5 miliarde euro în al doilea semes-tru al anului 2008, ultimul neafectat de criză. Media estimărilor analiştilor contactaţi de Reuters indică venituri de 36,4 miliarde euro, în a doua jumătate a acestui an. "Metro" deţine, în România, 50 de magazine, câte 25 în reţelele Cash & Carry şi Real.
Diviziile "Metro" în România au avut, în 2009, afaceri de 1,897 miliarde euro, în scădere cu 10,7%. Metro Cash & Carry a avut afaceri de 1,226 miliarde euro, iar real,- Hypermarket de 671 milioane euro. Grupul "Metro", cu vânzări anuale de peste 65 de miliarde de euro, operează peste 2.100 de magazine, în 33 de ţări.