METRO România, fondatorul comunităţii de antreprenori independenţi din România prin brandul LaDoiPaşi şi un partener de încredere pentru peste 100.000 de clienţi profesionişti din industriile ospitalităţii şi comerţului tradiţional, lansează platforma de comunicare "Vis de Antreprenor", conform unui comunicat de presă al companiei.
Potrivit sursei citate, "Vis de Antreprenor" reprezintă, atât pentru METRO România, cât şi pentru clienţii săi, o platformă strategică, concepută să sprijine şi să promoveze poveştile antreprenorilor independenţi pe parcursul următorilor ani.
METRO lansează astfel invitaţia partenerilor din HoReCa, dar şi din comerţul tradiţional, de a spune povestea traseului lor in business, alăturându-se vocii colective care poate inspira generaţia actuală, dar şi generaţiile următoare de antreprenori independenţi.
"Sunt aproape 28 de ani de când METRO însoţeşte antreprenorii români pe acest drum al dorinţei de reuşită în afaceri, cu suişuri şi coborâşuri, cu momente de bucurie, cu succese, dar şi dezamăgiri inerente. Pentru noi este un privilegiu să putem aduce în faţa publicului larg poveştile clienţilor noştri, oameni curajoşi , care au avut un vis pe care l-au transformat în realitate, cu onestitate, ambiţie, pasiune şi agilitatea în a găsi soluţii. Campania 'Vis de Antreprenor' este un mijloc de comunicare dedicat tuturor antreprenorilor parteneri METRO, cu ajutorul căruia aceştia pot dezvolta o voce colectivă care să inspire, de ce nu, actualele si viitoarele generaţii de antreprenori", a declarat Andreea Beekman, Head Of Marketing METRO Romania.