Comerciantul de produse pentru copii Miniblu a înregistrat o cifră de afaceri de peste 12,5 milioane lei în prima jumătate a anului, în creştere cu 71 la sută faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi estimează că va încheia anul 2008 cu vânzări de 30 milioane lei, potrivit unui comunicat al companiei. Firma va deschide, în a doua jumătate a anului, patru noi magazine proprii şi trei francize. Astfel, la sfârşitul anului, reţeaua va ajunge la 32 de magazine. Compania va investi două milioane euro în principal în deschiderea de magazine, în realizarea unui depozit central de 2.400 metri pătraţi şi în asigurarea fondului de marfă necesar. Jumătate din investiţie a fost asigurată din surse proprii, iar 50 la sută din credite bancare. Creşterea vânzărilor din primul semestru al acestui an a fost susţinută de mărcile noi introduse de firmă în portofoliu - gamele de cărucioare McLaren şi Bugaboo, game de scaune de maşină Recaro, gama de produse de îngrijire Boon, gama de produse de protecţie pentru copii Safety First. În prima jumătate a anului 2008, compania a deschis cinci magazine în Oradea, Suceava, Brăila, Arad şi Bucureşti şi a relocat un magazin pentru mărirea suprafeţei de vânzare.
Miniblu estimează vânzări de 30 milioane lei în 2008
F.A.
Ziarul BURSA #Companii #Comerţ / 23 septembrie 2008