Tot mai multe companii romaneşti, mici şi medii, optează pentru CRM online, motivate de plata prin abonament lunar şi de lipsa investiţiilor în hardware, informează compania MiniCRM, prin intermediul unui comunicat de presă.
Potrivit sursei citate, MiniCRM a depăşit anul acesta 300 de utilizatori în România, rezultate care, conform companiei, confirmă alinierea ţării noastre la piaţa globală, unde conform datelor publicate de Forbes, CRM-ul online a crescut cu 27% în 2015 şi reprezintă pentru 50% din vânzările acestei categorii de soluţii.
"2016 este un an de construcţie, în care ne-am concentrat atenţia pe înfiinţarea echipei locale, pe dezvoltarea unor relaţii de parteneriat dar şi pe creşterea satisfacţiei clienţilor. Peste 300 de utilizatori din România se bazează astăzi pe MiniCRM în derularea relaţiilor cu clienţii, iar perspectivele sunt foarte bune. Companiile romaneşti înţeleg nevoia creşterii eficienţei în vânzări, iar o soluţie online precum MiniCRM îi ajută să evite investiţii iniţiale mari şi inutile în tehnologie. În ultimele luni, tendinţele arată o creştere a complexităţii proiectelor dar şi a numărului de utilizatori. Clienţii noştri descoperă tot mai multe funcţionalităţi şi le aplică în activitatea curentă, ceea ce arată ca CRM-ul se transformă într-un instrument standard de lucru", a declarat Anca Ioana Bândac, Country Manager MiniCRM.