Mio anunţă inaugurarea unui call center pentru a facilita accesul la informaţiile despre produsele şi serviciile sale, dar şi pentru a le oferi utilizatorilor asistenţa tehnică necesară, printr-un comunicat remis redacţiei.
Utilizatorii pot suna la numărul de telefon 031 8107757 pentru a discuta cu un consultant care va răspunde la toate întrebările referitoare la produsele Mio, descărcarea ultimelor actualizări şi care va informa despre promoţiile curente, dar şi despre locurile de unde se pot achiziţiona dispozitivele Mio.
Apelând la call center-ul Mio, consumatorii primesc suportul tehnic de care au nevoie, pot înainta plângeri despre dispozitive, contactând direct un service autorizat Mio şi, în acelaşi timp, pot beneficia de toate serviciile oferite de Mio Technology şi pot fi la curent cu toate informaţiile despre produsele Mio. Apelurile utilizatorilor vor fi preluate de un call center specializat de luni până vineri, între orele 11-19.30.
Despre Mio Technology Corporation