Producătorul şi distribuitorul ieşean de produse profesionale de curăţenie a investit aproximativ 500.000 euro, bani proveniţi din fonduri proprii, pentru achiziţia a cinci ansambluri de transport (cap tractor plus semiremorcă), extinzându-şi astfel actuala flotă, conform unui comunicat remis redacţiei. Decizia are scopul de a optimiza operaţiunile logistice şi timpii de livrare. Noile camioane vor asigura transportul mărfurilor între cele 12 depozite ale companiei şi unitatea de producţie, însă serviciile de transport sunt disponibile şi pentru partenerii Misavan.
Potrivit sursei citate, în total, astăzi, flota Misavan însumează 6 tiruri de 23 de tone, 2 camioane de 15 tone, 51 de dube de transport şi 155 de autoturisme.
"Ne gândeam de multă vreme să ne extindem flota, iar odată cu noul nostru depozit logistic am identificat şi oportunitatea de a achiziţiona noi camioane. În funcţie de rezultatele pe care le vom obţine, dacă va fi nevoie, vom continua extinderea flotei", spune Ciprian Otea, director general al Misavan.
Ultimii doi ani au fost unii de investiţii pentru Misavan şi, în acelaşi timp, de consolidare a business-ului, motiv pentru care investiţiile în 2022 au depăşit 8 milioane de euro, cea mai mare parte din sumă fiind alocată depozitului logistic de la Miroslava.
"Pentru noi, strategia prioritară este să ne deservim cât mai eficient clienţii, să venim în întâmpinarea nevoilor acestora, acest lucru implicând şi timpii de livrare. Nu e un secret faptul că lanţurile logistice au fost afectate, mai întâi de pandemie, apoi de război. Sunt întârzieri, mai mici sau mai mari, dar întârzieri. Tocmai de aceea vrem să le evităm complet dacă acest lucru ţine de noi", spune Ciprian Otea.
Anul trecut peste 10.000 de companii au ales Misavan ca furnizor pentru produsele lor de curăţenie, iar pentru 2022 numărul clienţilor este în creştere.
Portofoliul companiei cuprinde peste 1.500 de produse, fie detergenţi concentraţi, pentru uz profesional, fie gata de utilizat, în recipiente de diferite dimeniuni, pentru toate categoriile de consumatori, inclusiv adaptate pentru utilizarea casnică. Cele mai cunoscute şi comercializate sunt cele din gama premium Dr. Stephan. Lansate iniţial pentru uz profesional, targetul fiind afacerile din domeniul HoReCa, office şi industrie. Produsele Dr. Stephan au fost adaptate în ultimii ani pentru retail şi consumatorii casnici. Comercializarea produselor către consumatorul final se face şi prin intermediul site-ului, www.misavan.ro, unde sunt expuse doar produsele cu cea mai mare adresabilitate către publicul larg.
Dezvoltarea la nivel naţional a businessului Misavan a însemnat şi creşterea numărului de angajaţi, inclusiv în perioada 2020-2021. În prezent, grupul Misavan are peste 340 de angajaţi în toată ţara, se mai arată în comunicat.