Compania Dr. Oetker România lansează două prăjituri moderne şi originale: "Muşuroi de cîrti]ă" şi "Kilimandjaro". Sub sloganul "Iată prăjituri cum nu s-au mai văzut", specialiştii de la Dr. Oetker dezvoltă astfel conceptul "Mixuri pentru prăjituri". Aces-ta presupune ca toate ingredientele pentru obţinerea blatului şi/sau a cremei să se găsească într-o singură cutie, pentru prepararea desertului adăugîndu-se doar laptele, ouăle şi fructele. "Mixuri pentru prăjituri" cuprinde atît reţete tradiţionale - chec, etc - cît şi moderne - "Muşuroi de cîrtiţă" şi "Kilimandjaro".
"Muşuroi de cîrtiţă" are un blat cu gust de ciocolată umplut cu banane şi o cremă răcoroasă cu fulgi de ciocolată, iar "Kilimandjaro" conţine, pe lîngă blatul delicios cu gust de ciocolată, cremă de mandarine. Categoria "Mixuri pentru prăjituri" ocupă un loc important în portofoliul Dr. Oetker Germania. "Reţete pentru prăjituri moderne", parte a categoriei menţionate, au fost lansate cu succes în Turcia, Ungaria şi Polonia. Anterior lansării pe piaţa românească, Dr. Oetker a efectuat un studiu de piaţă al cărui rezultat a confirmat aprecierea pozitivă a conceptului de produs, a gustului şi a calităţii (obţinînd un punctaj de 4.4 puncte dintr-un maxim de 5).
Lansarea "Muşuroi de cîrtiţă" şi "Kilimandjaro" va fi susţinută printr-o campanie TV difuzată pe principalele posturi TV naţionale. Spotul TV, intitulat "Grădinarul", a fost realizat de BBDO Dusseldorf şi are o durată de 20 de secunde.