Nestlé Romania relansează într-o formulă nouă NESCAFÉ Brasero, cu 20% mai multă Arabica. Acest lucru potentează gustul puternic cu un plus de aromă. Boabele de Robusta folosite în amestec au, la rândul lor, proprietatea de a păstra caracterul de cafea tare pentru care NESCAFÉ Brasero a atras loialitatea băutorilor de cafea din România.
Noua reţetă este rezultatul unor studii de consumator, care au arătat faptul că românii preferă cafeaua mai tare, dar în acelaşi timp aromată.
"Deşi România este o ţară majoritar consumatoare de cafea la ibric, cafeaua solubilă NESCAFÉ Brasero este preferată de consumatori pentru că are acelaşi gust ca o cafea preparată tradiţional, este o cafea tare cu efect revigorant, care se simte imediat. Noul NESCAFÉ Brasero are acum şi un ambalaj nou, cu o formă modernă, atractivă, care include informaţii cuprinzătoare despre valorile nutriţionale", spune Ana-Maria Stanca, Senior Brand Manager Beverages, NESCAFÉ Brasero.
Cafeaua solubilă NESCAFÉ Brasero se produce exact ca şi cafeaua măcinată: boabele sunt amestecate, prăjite şi măcinate. După ce cafeaua a fost filtrată, se evaporă apa şi astfel se obţine pudra de cafea solubilă. Este 100% cafea naturală, iar marele avantaj este că se poate prepara într-o clipă! În plus, cafeaua NESCAFÉ Brasero - ca şi celelalte produse de cafea solubilă din portofoliul NESCAFÉ - este o sursă naturala de antioxidanţi, cu efecte benefice asupra celulelor organismului. Pe lângă avantajele de gust, NESCAFÉ Brasero are aşadar şi avantaje nutritive.
Noua formă a borcanului NESCAFÉ Brasero a fost testată cu succes în mai multe ţări europene, evaluările consumatorilor cu privire la manevrabilitate şi uşurinţa utilizării fiind tot timpul pozitive. Etichetele au un design nou şi induc ideea de cafea tare, 100% naturală, datorită cromaticii alese şi a elementelor grafice folosite. Un lucru nou la nivelul etichetei este reprezentat de tabelul nutriţional inclus pe spatele ambalajului şi cuprinzând toate informaţiile legate de valorile nutriţionale medii per 100g de produs sau per porţie. Astfel, orice consumator poate vedea ce aport caloric, de proteine, glucide, zaharuri, lipide, grăsimi saturate, fibre, sodiu şi antioxidanţi are o cană de cafea NESCAFÉ Brasero.
Relansarea din această toamnă este sprijinită printr-o campanie media integrată, cu spot TV de 30", radio, presa la nivel naţional, panouri publicitare în parcările lanturilor IKA şi evenimente in store. Investitia media pentru aceasta relansare se ridica la 2,9 milioane de euro.