Nestle România, parte a celui mai mare grup de produse alimentare şi băuturi din lume, anunţă lansarea, la începutul anului 2024, a unei inovaţii de ultimă oră bazată pe expertiza de peste 155 de ani de cercetare ştiinţifică în nutriţia sugarilor şi a copiilor de vârstă mică, o combinaţie patentată de oligozaharide identice structural cu cele din laptele matern (HMO) şi probiotice, potrivit anunţului făcut astăzi de companie.
Nestle a dezvoltat SINERGITY, o combinaţie unică ce îmbină două probiotice cu şase HMO (oligozaharide identice structural cu cele din laptele matern) pentru a susţine dezvoltarea armonioasă şi creşterea sănătoasă a celor mici.
"Primii ani de viaţă sunt cruciali pentru creşterea şi dezvoltarea copilului, iar obiceiurile alimentare dobândite în această perioadă îi vor influenţa toată viaţa. Fundaţia creată în această perioadă susţine o sănătate puternică de-a lungul vieţii de adult", spune Mihaela Buşu, Business Executive Officer, Nestle Nutrition South East Europe.
Studiile arată că laptele matern reprezintă alimentaţia ideală, iar oligozaharidele (numite HMO) care se regăsesc din abundenţă în laptele matern joacă un rol important în construirea acestei fundaţii solide. Specialiştii în nutriţia sugarilor recomandă alăptarea ca singură sursă de hrană până la vârsta de şase luni şi continuarea alimentaţiei naturale pe o perioadă cât mai lungă şi după începerea diversificării.
"De peste 155 ani, Nestle se dedică intens cercetării ştiinţifice, fiind lider în investiţiile făcute în cercetare - dezvoltare şi pionier în domeniul inovaţiei şi studierii compoziţiei diverşilor nutrienţi inclusiv a oligozaharidelor prezente în laptele matern, precum HMO", explică Mihaela Buşu, adăugând: "Nestle are, de asemenea, o expertiză extinsă legată de probiotice şi studiază rolul lor în nutriţie şi sănătate. Sunt multe studii în desfăşurare care urmăresc înţelegerea sinergiilor dintre probioticele şi oligozahardele din laptele matern în dorinţa de a putea dezvolta soluţii nutriţionale avansate pentru sugarii care nu pot fi alăptaţi".
Distribuţia noilor produse cu acest compus patentat SYNERGITY va începe în Europa, inclusiv în România, la începutul anului 2024.
Portofoliul Nestle pentru nutriţia copiilor este alcătuit din peste 65 de produse dedicate unui segment de piaţă ce cuprinde peste jumătate de milion de mici consumatori.
Grupul Nestle este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat şi în iniţiative ecologice şi de responsabilitate socială. În ultimii trei ani, compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.