Furturile de produse din magazine reprezintă cea mai mare problemă cu care se confruntă NewYorker România şi totodată un fenomen care afectează toate companiile din industria de textile, apreciază directorul general al retailerului de îmbrăcăminte, Mihai Şindrilaru. Domnia sa a precizat: "Furturile din magazine sunt cea mai mare problemă a noastră, dar şi în general a tuturor producătorilor de textile din România, precum şi a retailerilor. Încercăm să stopăm cât putem, prin diferite sisteme de securitate sau prin diverse metode. Încercăm să introducem cât mai multe, ca să fim cât mai puţin atinşi. Ideea este că se fură mult în România şi nu doar la NewYorker, se fură din orice magazin, inclusiv din supermarketuri.
NewYorker deţine în România 16 magazine, cel mai recent fiind deschis vineri în centrul comercial Unirea din Bucureşti, în urma unei investiţii de un milion de euro. Compania va mai deschide la sfârşitul lunii noiembrie un magazin cu o suprafaţă de 660 metri pătraţi în Drobeta-Turnu Severin.
Potrivit acestuia, majoritatea furturilor au ca scop valorificarea bunurilor.
"Fură marfa ca să o vândă, sunt foarte puţini care fură pentru uzul personal. De exemplu, dacă bagi în geantă 20 de perechi de jeans e normal că nu le iei ca să le porţi în următorii 10 ani", a adăugat reprezentantul NewYorker, citat de Mediafax.
Legat de piaţa de profil, Sindrilaru a declarat ca NewYorker a înregis-trat o creştere a vânzărilor în acest an comparativ cu anul 2009 şi se aşteaptă ca 2011 să fie un an şi mai bun din acest punct de vedere. El nu a precizat valoarea vânzărilor.
"Piaţa a evoluat mai bine anul acesta comparativ cu anul trecut, poate începutul de an a fost mai greu, dar noi am simţit că din a doua jumătate a fost mai bine. Ne aşteptăm ca 2011 să fie un an şi mai bun, nu numai datorită extinderii, dar ne dorim să înregistrăm şi un plus la magazinele existente faţă de anul acesta", a continuat Şindrilaru.
El susţine că măsura guvernamentală de reducere cu 25% a salariilor bugetarilor nu a afectat vânzările NewYorker şi că preţurile produselor NewYorker nu au fost majorate în urma creşterii TVA la 24%.