Compania Nion lansează primul serviciu de marketing digital pe bază de abonament on-demand din România, menit să vină în sprijinul companiilor mici şi mijlocii care au nevoie de servicii specializate pentru a putea să îşi dezvolte segmentul de vânzări, se arată într-un comunicat de presă.
"Nion Unlimited este soluţia noastră de a veni în sprijinul companiilor care nu reuşesc să găsească specialişti în domeniile design grafic, editare foto-video, copywriting, creare de website şi strategii de marketing. Punem la dispoziţia clienţilor o echipă de cel puţin patru specialişti dedicată task-urilor contractate pe baza unui abonament on-demand, astfel că un IMM, sau un start-up nu mai este nevoit să piardă săptămâni sau luni încercând să recruteze angajaţi pentru aceste specializări", declară Constantin Joiţescu, fondatorul Nion.
Datele statistice arată că un start-up sau un IMM din România investeşte în medie sub 5% din cifra de afaceri în marketing (cu excepţia celor de tehnologie şi e-commerce). Potrivit unei analize realizate de compania Nion, care a inclus peste 350 de companii din portofoliul propriu, cele mai căutate servicii sunt cele de creare şi management de campanii de publicitate pe reţelele de socializare Facebook, Instagram şi TikTok şi pe motoarele de căutare Google şi Youtube.
Potrivit sursei citate, al doilea cel mai căutat este de design grafic, urmat de serviciile de copywriting. În plus, un studiu realizat de EY relevă că 38% dintre antreprenori îşi doresc să facă astfel de investiţii, dar nu dispun de capitalul necesar pentru promovare. Totodată, antreprenorii care nu investesc deloc în promovare sunt printre cei care ale căror afaceri eşuează încă din primul an.
Companiile se confruntă totodată şi cu o criză a resursei umane, numărul persoanelor angajate în România scăzând sub pragul de 4 milioane, potrivit unui studiu Termene.ro. Externalizarea anumitor servicii este, astfel, o soluţie prin care companiile mici şi mijlocii îşi pot continua strategiile de dezvoltare, fără a fi nevoite să angajeze personal nou.
Astfel, economiile companiilor care aleg contractarea unor servicii externalizate de digital marketing pot fi substanţiale, echivalente cu salariile a trei sau patru specialişti angajaţi in-house.
Companiile pot beneficia de o serie de avantaje precum revizuirile nelimitate ale produselor de marketing, site-urilor web, design şi copywriting contractate, întreţinerea site-urilor web sau a magazinelor online, furnizarea de conţinut de blog şi SEO, fluxuri de lucru de automatizare, crearea de conţinut pentru reţelele de socializare, derularea de campanii de promovare (Facebook & Google Ads, e-mail marketing, LinkedIn şi TikTok), precum şi management de conţinut, cu preţuri începând de la 2750 lei pe lună. Peste 60 de companii din portofoliul Nion au făcut trecerea către serviciile de digital marketing nelimitat on demand pe bază de abonament, se mai arată în comunicat.
1. Opinie
(mesaj trimis de Matei Bîtea în data de 21.07.2022, 09:14)
Cred că firmele și antrprenorii în general au o reținere în acest moment față de marketingul digital, față de SEO. Vreau să spun că nu cred că nu reușesc să-și găsească parteneri-colaboratori, compania este în expectativă...