"Portorom Cosmetics" - compania care a adus pe piaţa noastră marca internaţională "Nomasvello", specializată în tratamente de epilare definitivă şi de reîntinerire a pielii cu lumină intens pulsată, estimează pentru acest an o cifră de afaceri de un 1 milion de euro şi deschiderea a încă 30 de centre. În primul an de activitate, au fost deschise zece saloane "Nomasvello". De asemenea, compania a lansat conceptul Safe & Sun - o nouă tehnologie care permite epilarea definitivă pe piele bronzată. "Lansarea acestei noi tehnologii reprezintă un important avantaj pentru francizaţii noştri. Cu < Safe&Sun >, ei pot oferi un serviciu eficient şi de maximă calitate, atingând un număr mai mare de clienţi decât înainte", potrivit Nicoletei Mincu, Director de Franciză la "Nomasvello".
Brandul are deschise peste 1.000 de centre specializate în fotoepilare, la nivel de grup, business-ul atingând o cifră de afaceri de 140 de milioane de euro anual.
În Bucureşti, prima locaţie "Nomasvello" a fost deschisă în mai 2010. "În primele şase luni de la demararea business-ului, centrul a înregistrat o cifră de afaceri de 130 000 de euro. De atunci şi până în prezent au mai fost deschise încă zece saloane în Bucuresti şi în ţară. În viitorul apropiat, acestora li se vor mai adăuga încă cinci locaţii", mai spune Nicoleta Mincu. Centrul pilot din Bucureşti are încasări de peste 8000 de euro pe lună şi deserveşte aproximativ 150 de clienţi, care efectuează cel puţin două tratamente în cadrul aceleiaşi şedinţe.
"Sunt foarte multe cereri de la clienţii care vor să cumpere această franciză, cel puţin pentru Bucureşti, dar nu putem satisface solicitările pentru că există două mari impedimente - chiriile şi suprafeţele locaţiilor sunt, încă, foarte mari. Noi avem nevoie de spaţii care să măsoare între 35 şi 50 de mp şi găsim locaţii de 100-200 de mp", ne-a declarat, recent, Nicoleta Mincu.
Potrivit domniei sale, pentru deschiderea unui centru "Nomasvello" în franciză există un pachet care include mobilierul, echipamentul softwere de gestiune, trainingul, elementele de branding etc., iar taxa de franciză este de 30.000 de euro. Pe lângă acest pachet, clienţii au nevoie de un spaţiu pe care să-l amenajeze pe cont propriu, astfel că întreaga investiţie ajunge la circa 35.000 de euro. Această sumă poate fi amortizată în 10-12 luni, după care societatea intră pe profit. Contractul dintre cele două părţi este de cinci ani şi poate fi prelungit.
Reprezentantul "Nomasvello" ne-a specificat că, în România, tehnologia a ajuns în anul 2005, "dar costurile pentru un tratament la celelalte firme sunt de 3-4 ori mai mari decât la noi. Spre exemplu, dacă la noi epilarea unei zone costă 30 de euro, în alte părţi preţul poate ajunge până la 130-180 sau chiar 200 de euro. Ceilalţi jucători s-au poziţionat pe piaţă ca fiind prestatori de servicii premium. Nu ştiu, însă, exact, ce clienţi au avut, pentru că şedinţele se repetă de 6-8 ori la femei şi de circa 12 ori la bărbaţi, prin urmare este vorba de zeci de mii de euro dacă epilezi mai multe zone".
"Nomasvello" s-a născut în Spania, în prezent fiind activă şi în Portugalia, Brazilia, Mexic, Polonia, Bosnia, Italia, Marea Britanie, Bulgaria. În acest an, compania mamă a semnat contracte de preluare a licenţei cu firme din Georgia (SUA) şi Elveţia.
1. franciza
(mesaj trimis de aura în data de 24.06.2011, 08:45)
Franciza poate fi cumparata de oricine in orice oras?
2. franciza
(mesaj trimis de aura în data de 24.06.2011, 08:45)
Franciza poate fi cumparata de oricine in orice oras?